2021年11月30日星期二

淼屋 Myouya Izakaya:分「淼」必爭

好耐無約以前麵包班同學仔出嚟食飯,佢話好忙,晚飯就唔方便,食晏就無問題,所以,約咗晌佢公司附近食。佢食嘢一向有要求,所以,揀咗食餐日本午飯嘅「淼屋」。
走進餐廳,地方唔喺好大,望上去有啲西式嘅格局,但又有唔少和風嘅擺設,整體而言,以簡約為主。可能地方所限,枱都拍得比較密,但有部份半開放嘅「個室」位,就闊落多啲。
餐廳走嘅喺日式居酒屋路線,不過,午市就當然喺以定食為主。大致上,午餐分兩大類,第一類「廚師推介午餐」,主菜3揀1,都喺一啲飯品,定價$98-$118,另加$18轉為定食套餐,多咗沙律、前菜、吸物同指定餐飲。
而另一類午餐「淼屋精選午餐」,就以配對形式,主菜7揀1,小食就7揀2,可配白飯或讚岐湯烏冬,仲包埋沙律、前菜、吸物同指定餐飲,價錢就視乎所揀主菜,定價為$138-$188。我哋各人點一款,但主菜、小食都喺共享。
bowl燒西班牙黑毛豬梅肉爽(配烏冬) $168
老友點選咗梅肉爽,純粹因為打正旗號用西班牙黑毛豬,故此,睇高一線。主菜連埋啲小食、沙律……等等,成份定食捧到嚟都幾大堆頭,份量十足,而且,睇起嚟質素亦不賴。
bowl燒椎茸、燒茄子
小食方面,呢份定食就揀燒椎茸、燒茄子,原來前者就喺燒冬菇,但都幾厚肉,燒得香,又無話燒乾水,咬落去都仲喺好夠汁。
bowl西班牙黑毛豬梅肉爽
我都試一試佢啲梅肉爽,其實即喺梅頭,煎出唔少焦香位,而睇落有少少半肥瘦,故入口有油香,又唔會太肥,而且,啲肉質好軟腍,又有肉香。
bowl稻庭烏冬
烏冬喺稻庭烏冬,喺賣點嚟,配上簡單嘅醬油湯底,而烏冬食落有麵粉香,質感柔韌,亦耐浸,唔會腍晒身,而且,口感頗為滑溜。
bowl燒慢煮美國安格斯牛小排 $188
小弟就較喜歡食牛,所以,揀咗牛小排,而兩款小食就睇中日式炸豆腐、車厘茄鴨胸串燒,配上白飯,同樣,配搭埋其他嘢,一樣喺大大份咁捧到嚟。咁等小弟逐樣逐樣慢慢分享啦。
bowl薯仔沙律
有別慣常嘅和風沙律,呢一道明顯較西式,薯仔壓成蓉做成一球球薯仔沙律,墊啲沙律菜,加粒車厘茄做裝飾,感覺欠特色,味道不過不失啫。
bowl前菜
就算喺日本菜,前菜大多數都會喺啲開胃菜,不過,今次定食個前菜喺汁煮蘿蔔,件蘿蔔入口嫩滑無渣,兼且煮得好入味。
bowl吸物
我相信大部港人,都會有個印象,就喺定食跟湯都會喺麵豉湯,不過,呢度嘅定食就採用「吸物」,即喺清湯,飲落個湯真喺好清,亦相對少「湯渣」,俾客人清爽一下口腔。平常提供麵豉湯喺叫「汁物」,所以,叫味噌汁,因為較濃郁,會喺結尾時飲。
bowl日式炸豆腐、車厘茄鴨胸串燒
炸豆腐裁到細細粒,做到一口一件,方便入口,而外脆內嫩,又有豆香,淋上少少醬油,都幾惹味;而車厘茄燒過蕃茄味更濃郁,鴨胸則軟腍有種獨有嘅鴨胸煙燻香。
bowl安格斯牛小排
經過慢煮,再煎香,所以,牛小排嘅色澤非常之靚,外層帶有焦脆嘅口感,而裡面就好軟腍,既有肉香,又富肉汁,沾上少少芥辣,就更加惹味,牛小排本身嘅質素確喺唔錯。
bowl鴛鴦檸蜜
天氣凍,飲杯熱檸蜜就份外暖和,又滋潤,初時無為意,都以為喺普普通通嘅檸蜜,篤完啲檸檬,再飲幾口時,就發現喺用上青檸同檸檬,多咗另一層酸香感。
以一頓午餐而言,對一般打工仔嚟講,可能會覺得有點貴,不過,偶一為之都無妨。基本上,店員嘅招呼都幾熨貼,又有禮,不過,上菜嘅速度就比較慢,始終放飯就只得一個鐘,食得有啲分秒必爭嘅感覺。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$195

餐廳資料:
淼屋 Myouya Izakaya
上環蘇杭街57號Akvo酒店1樓
3188 8005

沒有留言:

發佈留言