2021年11月15日星期一

七代目食堂 Aniki Don:搵食好「燒」息

自表姨女搬咗入西貢鄉郊住,喺不時先出嚟市區,所以,都好耐無同佢食飯。咁啱傾開偈,呢晚小弟無飯開,佢又出咗嚟市區,故相約食餐便飯。地點就番佢,因為佢出開嚟就會返佢阿媽屋企瞓,揀長沙灣,佢就建議呢一間居酒屋「七代目食堂」,小店,有啲質素。其實,我都方便,兩個站就返到美孚。
佢話依家去唔到旅行,嚟呢度,都好有感架。的確,餐廳嘅裝潢,由外面到裡面,由牆身到天花,都極富和風。一室以木系為主調,兩邊牆上嘅白鶴,掛上滿滿嘅旗海,都充滿日本風情。
餐廳兩邊有多張4人枱,而入啲近尾,仲有L型嘅吧位,設置咗鐵板燒枱。 如果入門前你有留意,佢鋪面都掛咗大大個鐵板燒嘅招牌。
翻開餐牌,真喺有幾多選擇,由沙律、小食、刺身、壽司、鐵板燒、丼飯到烏冬,仲有多款二人餐、四人餐。我哋就想試試啲鐵板燒定食,有12款,定價$148-$268,按唔同餐配上沙律、炒野菜、水果、麵豉湯或白飯之類。
bowlA2. 日本豚肉薄燒、帆立貝(二本)$198
呢個鐵板燒定食組合會配埋沙律、炒野菜、水果、麵豉湯、白飯。先上場喺俾咗啲沙律同生果,前者只喺生菜加粟米粒,淋上柚子醋,不過,粟米粒食得出唔喺罐頭嘢,仲好清甜;件蜜瓜則非常爽甜,喺唔喺日本貨就唔知,無刻意問。
bowl麵豉湯
喺簡單版本嘅麵豉湯,即喺有啲昆布同豆腐,無話再有其他嘢,麵豉味都幾濃郁。
bowl帆立貝
雖然就咁話個餐有兩粒帆立貝,無特別提點整,但睇到師傅製作,又加清酒,又加牛油,成品嘅賣相幾唔錯,帆立貝入口口感幾彈牙,有微微焦脆香,此外,更加唔好錯過殼上嘅湯汁,帶微微酒香,好飲。
bowl日本豚肉薄燒
薄薄嘅豚肉包住炒香咗嘅蔥花同洋蔥粒,簡單煎香即成,一客有6件之多,隨着白飯送上,剛好用嚟餸飯。啲豚肉幾嫩滑,充滿蔥香,所以,唔會覺得膩。沾點醬汁,入口就更惹味。
bowl鐵板炒野菜
隨後仲上埋炒野菜,剛剛好配飯食,一般嚟講,鐵板燒嘅炒野菜不外乎椰菜,加啲甘筍絲。啲椰菜炒得幾爽脆,味道鮮甜,亦有啲「鑊氣」感。
bowlA9. 日本一口和牛、鐵板野菜炒麵 $178
而另一款鐵板燒定食因為配炒麵,所以,就無跟白飯,單單只配有沙律、水果、麵豉湯。
bowl日本一口和牛
亮點喺用上和牛,不過,個人略嫌份量有啲少啫,但啲和牛裁得大細啱啱好,一口一件,質感軟腍,富肉味得嚟,仲充滿油香,伴以炸蒜片,金黃香脆。
bowl鐵板野菜炒麵
上文都講過啲鐵板炒野菜,依家就加多咗炒麵,份量又大碟啲,而且,野菜面面糝咗好多紫菜粉,增添唔少風味。椰菜炒得爽脆,麵條炒得爽身香滑,惹味就惹味喇,如果少番啲油感覺就更健康啲。
小店通常招呼都特別好,加上今晚唔算多客,所以,服務都好熨貼。我哋兩個食吓、傾吓,都真喺耐無見,家族活動又未恢復,所以,閒話家常都傾咗好耐。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$210

餐廳資料:
七代目食堂 Aniki Don
深水埗青山道155-181號天悅廣場地下B2號舖
2512 9001

沒有留言:

發佈留言