2021年11月7日星期日

Victoria Restaurant:不以「維」然

前陣子,同幾位朋友落太子食晏,推介咗呢一間西餐廳,正值午飯尖峰時段,門外都出現短短人龍,若非喺老友推介,應該就會轉場,因為小弟甚少為餐飯嘥時間排隊。其實人龍唔算長嘅,但排咗一陣已知流量慢,始終喺西餐廳,唔喺快餐店或茶記,結果都等上大概廿多分鐘。
踏進餐廳內,環境唔大,如大多數嘅西餐廳般,不過,裝修上明顯都花過心思,就好似牆上做咗啲假窗,又有啲仿木嘅牆身,仲掛咗啲跟食物相關嘅畫作,以及一啲小盆栽,都令到整體氣氛輕鬆得多。
始終太子區啲鋪租唔會平,餐廳用盡每吋地方,枱櫈排得密,都可以理解,所以,每張枱棟咗啲膠板,唔太塊,防疫作用都好有限。不過,將啲餐具包起去,就值得一讚,之但喺,叉頭、羹頭向入放,晌防疫上就有意義啲。
午餐精選,就一面餐牌睇晒,A到K共11款,包沙律或餐湯,奉送基本熱飲,而主菜嘅定價由$52-$78,呢一區嚟講都算相宜啦。仲可以加配精選蛋糕,每件$20。
bowl羅宋湯配蒜蓉包
個湯真喺幾得,一來夠酸香濃郁,二來夠料多,飲完真喺幾醒胃,相反,件蒜蓉包睇落就唔錯,拎上手仲微微暖,可惜,就唔太脆口。
bowl燒雞扒田園沙律配日式胡麻醬 $52
友人就唔想太多肉,所以,揀咗呢一款田園沙律,沙律菜都算新鮮,淋上日式胡麻醬,味道OK嘅,而雞扒亦都煎得香口,口感亦算嫩滑,喺油咗少許,份量勉強夠,大食啲嘅男生應該唔夠喇。
bowl馬來咖喱燴牛仔肉飯 $68
另一友人一向喺食肉獸,無肉不歡,揀呢一款馬來咖喱燴牛仔肉就毫無懸念,而個飯亦做得似模似樣,咖喱都頗有馬來風,帶少少香辛味,微微辣,至於啲牛仔肉比預期鬆化,唔太韌,份量又夠。
bowl海鮮法式龍蝦汁意大利飯 $68
意大利飯一向好睇得出廚師嘅手勢、功力,所以,一睇餐牌就揀定佢。賣相都有板有眼,而海鮮就只不過是青口、蟹柳同啲好細粒嘅魷魚,質素就普普通通咁啦;啲飯亦都麻麻,夠濕潤,但就有啲過腍,無咗意大利飯嗰種獨有嘅咬口感,至於龍蝦汁底,其實少少淡薄,當然,賣價只喺60多,亦不能有太高要求。反而,飯面嘅碎芝士,就做得好「求其」,一嚿嚿撻晌一邊,其實呢個非個別情況,上述嘅沙律都有同樣問題。
bowl即磨咖啡
今回就簡單啲,餐飲只揀杯即磨咖啡,店家用嘅豆應該唔差,因為入口非常醇香,而附上嘅鮮奶亦暖過嚟,所以,服務一環都俾高少少分。
雖然喺老友推介,但比預期有少少落差,唔喺話唔好,只喺有預期,就會想喺好啲。假日嘅午市都幾繁忙,所以,招呼就無咁熨貼,但店員都好有禮貌嘅。

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$68

餐廳資料:
Victoria Restaurant
太子太子道西150-152號太子商業大廈地下B3號舖
2390 2855

沒有留言:

發佈留言