2021年11月20日星期六

西關老祖 Sai Kwan Lo Jo:最後「西」選

踩完單車都好晏,老婆亦多嘢做,所以,簡單啲索性買啲嘢返去食,當晚餐。過到嚟「葵廣」買日用品,故此,順利成章可以幫襯吓呢度啲小店。晌一、二樓打個轉,真喺有幾多選擇,最後篩選出試試「西關老祖」,因為有老婆超鍾意嘅炒年糕。
其實,初初經過鋪面,齋睇店名,真喺唔知佢買乜,不過,鋪面貼有好多食物相,再睇睇餐牌,又有幾多特色嘢,事後跟店員交流,啊!原來喺主打老廣州嘅西關嘢,款式仲非常之多,真喺唔可以睇小啲小店,最正喺有啲十幾廿蚊就有交易。
鋪面有部外自助落單機,如果熟嘅,客人可以自行搞掂,否則,亦可以撳撳櫃枱嘅鐘仔,麻煩店員幫忙。
大概等10分鐘左右,就整好晒,拎返屋企兩公婆慢慢嘆。雖然只喺外賣嚟,但店員都好有禮貌,多謝前,多謝後,又將啲食物放整齊晌個袋中。
bowl爆炒XO醬蘿蔔糕(自家製) $38
呢個真喺幾正,蘿蔔糕切成方粒,的的骰骰,大細剛好一口一件,煎香再加XO醬炒勻,非常香辣惹味,而自家製蘿蔔糕本身亦做得好,食得到有蘿蔔嘅清甜味,唔會得堆粉,口感挺實。
bowl炸 • 黑毛豬肉粽(自家製)配可樂 $45
粽就當然食唔少,不過,炸粽就幾敢肯定喺第一次,因為完全唔喺好知有呢樣嘢。炸粽可以配辣油或沙糖,選後者因為小弟都唔嗜辣。炸粽增加咗香口感,但唔會好油膩,咬落軟糯,啲黑毛豬肉唔肥膩,老婆食落都話OK!
bowl極黑 • 黯然銷魂飯配可樂 $56
好似「楊枝甘露」咁,「黯然銷魂飯」真喺香港人先知喺咩嚟,亦喺一種集體回憶。呢度嘅叉燒用上西班牙黑毛豬,亦唔會用啲色素去醃,雞蛋喺日本蛋,可見誠意十足。叉燒入口好鬆化,唔肥,卻又唔會好嚡,而雞蛋煎到蛋黃仲喺好流心,撈飯就特別正。
幾樣都飽肚嘢,真喺好豐富嘅一餐,而且,味道亦唔錯,又有特色!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$70

餐廳資料:
西關老祖 Sai Kwan Lo Jo
葵芳葵富路7號葵涌廣場2樓2003號舖

沒有留言:

發佈留言