2021年11月20日星期六

Hunky Dory:秋日暖陽下午茶

呢排天氣非常之好,涼涼哋,濕度低,中午曬得嚟唔熱,一喺行山,一喺出車,老友約我踩番轉,由太和沿吐露港公路剷到去大圍,再兜另一邊由大涌橋路上返到去,輕鬆踩。尾程,專登晌科學園食個早鳥下午茶,抖抖之餘,更享受吓秋日暖陽。故此,是日就嚟咗科學園三期呢邊嘅「Hunky Dory」,貪佢屬平台層,有片大草地。
餐廳環境非常寫意,採半開放式設計,對出有幾張高腳枱櫈,可惜已有客,未能盡享「戶外」風情。不過,我哋被安排最外一排圓枱,感覺亦非常正,加上陽光普照,感覺明媚。
至於餐廳嘅其餘環境,裝修都好有格調,可見都花咗啲心思,就算睇唔到戶外景,坐落都蠻舒服。如果夜晚到訪,相信都頗有氣氛。
呢度喺以數碼方式落單,掃一掃二維碼,再自行揀食物、飲品。
而入口處都有貼出餐牌,不過,字就細粒啲,都唔方便慢慢睇,純粹貼出嚟俾啲客睇睇餐廳有啲咩菜式供應。
bowl愛爾蘭健力士牛肉批 $138
多年前去澳洲,到訪一啲小鎮,食過一個得獎嘅牛肉批,都幾難忘。本來嚟到都喺諗住「迤」吓,但見到呢一個牛肉批,又真喺想試試。跟澳洲食嗰種乾身嘅唔同,呢一款喺燉牛肉,再加上一層酥皮焗香去。面層嘅酥皮好香脆,而裡面唔只有牛肉,仲有啲鮮蘑菇同新薯,牛肉非常入味,口感鬆化,且帶有一陣陣嘅啤酒香,感覺幾得意。
bowl特濃咖啡芝士蛋糕 $48
一向都幾鍾意食芝士蛋糕,襯杯鮮奶咖啡更喺一種享受。件芝士蛋糕賣相唔錯,唧上忌廉花、朱古力漿,再加啲雜莓做點綴。打橫一睇,消化餅做嘅餅底,近底薄薄一層咖啡軟漿,再上喺咖啡芝士,而講到味道,真喺做得有水準,咖啡味頗為香濃,嗒落再滲出芝士嘅鹹香味,口感挺實,卻帶微微濕潤,所以,入口唔會「乾崢崢」。
bowl自家製蘋果批 $58
唔怪得喺招牌作,真喺賣相都已經好搶眼,大大個嘅蘋果批,除了一大球雲呢拿雪糕之外,仲淋上好多焦糖漿,完全合晒小弟口味。雖然喺配普通嘅雲呢拿雪糕,但個雪糕絕對唔普通,睇得見雪糕嘅一點點細微黑點,就個喺以雲呢拿籽做,味道天然;而批殼好脆口,富牛油香,蘋果肉好清甜,更滲有微微肉桂香,而且,啲果肉都喺刨成薄片,都喺一番心機嚟。暖暖嘅蘋果批,襯以冰涼嘅雪糕,實在美妙。
bowlMango Dream $52
老友就想搵啲清爽嘅飲品,所以,推薦佢試試呢一款沙冰,無咩「花臣」嘢,只喺如一般沙冰咁,但絕對喺交足貨嘅出品。老友話唔單喺芒果味超突出,濃郁而香甜,其質感細滑,打到近乎飲唔到啲碎冰粒。
bowlCaramel Latte $42
食甜品,小弟就梗喺揀鮮奶咖啡啦,其實,都預咗晌呢度飲會唔及啲咖啡店,但實際上又唔錯喎,拉花都算喺咁,雖然花紋未叫好細緻,面層都起咗少少泡,不過,至少形狀都出到嚟,咖啡嘅香味都好醇和,帶少少果仁香氣。
雖然我哋唔喺嗌好多嘢,但都坐咗個幾鐘,皆因環境真喺好舒服,尤其今日嘅天氣。此外,招呼亦都好好,食完個牛肉批,之後上甜品時,唔止餐碟,喺成套餐具換過晒,店員亦好有禮貌,值得再嚟幫襯。

個人評分
味道:9/10
環境:9/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$185

餐廳資料:
Hunky Dory
沙田白石角香港科學園科技大道西19號19W大樓2樓245室
2462 8383

沒有留言:

發佈留言