2021年11月23日星期二

天吉屋 Tenkichiya:活在「丼」下

10月初去咗一轉東涌Staycation,當時老友送贈咗兩套「昂平360」嘅纜車飛,仲要喺水晶車添,當然,要答謝吓佢啦。所以,今晚專登約佢食番餐飯,選址中間位嘅「朗豪坊」,大家都方便走,而餐廳就翻兜「天吉屋 」,因為兩年多前食過,有保證,餐牌面更印住連續7年榮獲日本天丼金賞獎,實力自然秤高一線。
咪睇佢個鋪面細細,裡面可謂別有洞天,地方唔細,一室木系,配以和風裝潢,雅致而有份暖和感。佔大部喺卡位形式,塊間板特別高,我就頗鍾意咁嘅設計,因為私隱度相對多啲、防疫效果又好啲。
翻一翻餐牌,賣嘅嘢唔多,但就夠專。菜品只有5款,但每款嘅天婦羅都有唔同配搭,定價$118-$178,而貫徹日本人做菜嘅認真,用上秘製天婦羅粉、秘製天丼醬汁、北海道七星米、自家調製柚子胡椒沙律汁。
飲品方面,選擇唔多,只有幾款罐裝飲品,數款日本酒品。不過,唔多選擇都無問題,因為有牛蒡茶供應。
bowl牛蒡茶
一坐低,店員就奉上一大壺自家沖製嘅牛蒡茶,近年都有唔少人興食牛蒡,據網上資料,牛蒡茶有去油膩降血脂嘅效用,夠養生,配天婦羅就啱晒啦。飲落有種獨特嘅香氣,味道回甘順喉,感覺幾舒服。
bowl椰菜沙律
所有菜品都會包埋牛蒡漬、蘿蔔漬、椰菜沙律及麵豉湯。先上咗個沙律,椰菜切得幼細、粗幼一致,淋上自家調製嘅柚子胡椒沙律汁,柚子味極之突出,微微酸,椰菜絲食落又冰涼爽口而多汁,更可晌中途食天綿婦羅時,又食啲椰菜絲,中和一吓啲油膩感。
bowl牛蒡漬、蘿蔔漬
兩種漬物就放晌枱上嘅小瓦樽,自由取用,晌等候天丼期間又食啲,食緊天丼時又再食啲。牛蒡漬口感軟軟哋,又爽爽哋,食落仲有種蔘味;蘿蔔漬就酸香脆爽,作為食天婦羅嘅間場清一清味蕾就最好不過。
bowl麵豉湯
家家所做嘅味噌汁都有所分別,「天吉屋」嘅絕對喺料多,雖然影相唔覺,但其實湯中有好多清甜嘅蘿蔔、嫩滑嘅豆腐,而湯嘅本身,麵豉味甚濃香,飲得出用料不賴。
順帶一提,各類天丼所包嘅海紅鯛,都已經無料升級為石斑魚,真喺誠意十足。
bowl天吉丼 $128
老友就無揀個最貴嘅天丼,都只喺揀咗「天吉丼」,佢話已經好足夠。的確,捧到嚟真喺堆滿一碗都喺天婦羅,非常豐富,包括黑虎蝦、魷魚、石斑魚、茄子、南瓜、四季豆、炸紫菜同溫泉蛋。老友笑住講啲餸多過飯,而且,佢仲話啲天婦羅真喺好正,香脆不膩,樣樣都好好食。
bowlAll Star丼 $128
小弟細閱5款菜品,覺得呢一款包嘅嘢最多,有黑虎蝦、石斑魚配紫蘇葉、軟殼蟹、魷魚,什錦炸物(洋蔥夾櫻花蝦)、雞肉、茄子、南瓜、四季豆同溫泉蛋,但定價又唔貴,性價比高。今次就唔逐樣寫,但黑虎蝦喺孖條「雙蝦」炸法,一口過咬兩件蝦,自不然有份雙倍滿足感;石斑魚配紫蘇葉嘅組合,意外咁好食;而溫泉蛋外層脆口,裡面就流晒心。當然,用上北海道七星米,有米香,又黏糯,就算只喺醬油撈飯都正啲啦!
時隔兩年多再嚟,都無失望,用料、製作都保持水準,啲店員招呼又好、又有禮貌,真喺連續獲獎都唔喺靠講運。不過,最緊要喺老友食得讚賞有嘉、稱心滿足。依位老友亦喺我哋班「死佬」之一,呢幾年我哋之間因錢銀問題經歷咗好多變化,有啲死佬仲保持到聯繫,實在喺一份情誼,要好好珍惜,活在當下!

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$140

餐廳資料:
天吉屋 Tenkichiya
旺角亞皆老街8號朗豪坊11樓25-29號舖
3105 0986

沒有留言:

發佈留言