2022年12月3日星期六

太興 Tai Hing:「興」鬆下午茶

入到嚟粉嶺搵食,不外乎因為同啲老友行完山,今次小弟帶隊再挑戰大刀屻,不過,就由「嘉道理農場」嗰邊上山,粉嶺「蝴蝶山徑」呢邊落山,貪其一到粉嶺就可以食番個下午茶補補體力。大家都行到攰,咁就當然揀最就腳嘅「名都商場」搵食啦,上次試過「德興茶餐廳」,感覺一般,所以,就試試「太興」,諗住大牌子少少,可能會好啲啩。
疫情緩和,防疫放寬,啲市民自然出晒嚟啦,所以,成個商場擠滿人,連帶店內都坐滿客,我哋都要等大概10min先有位坐。啲枱比較細張,枱與枱之間亦有啲逼,不過,環境算企理乾淨,反正都喺食個茶餐啫,唔會坐得幾耐。啱啱好安排咗最入、最角落張卡位,咁我哋可以自成一角!
餐具、餐紙、調味料全部都喺放晒晌枱側嘅抽櫃中,呢種已喺茶記嘅常規設定。
下午茶餐都有好多選擇,但眾所周知,「太興」主打喺燒味,所以,下午茶餐中有較多喺燒味款式,仲有啲喺三文治、多士、湯粉麵類,取價就比出面一般茶記貴少少。
bowl頂級午餐肉滑蛋公仔麵 $44
其實,比起外國貨,小弟覺得「長城牌」嘅「白豬仔」喺最好食,當然睇相就唔知呢碗啲午餐肉有幾頂級,就算食落都未必知咩牌子,但老友就話唔錯,煎得香口,而滑蛋就算浸咗湯,都仲喺嫩滑,公仔麵都OK啦,無煮腍都收貨喇!
bowl脆香雞中翼拼迷你西多士 $40
我心諗,雞中翼得嗰兩隻,西多士就俾夠成份啦,反正都只不過多一片麵包,功夫又唔會多咗去邊,依家就感覺有少少寒酸。老友講到,雞中翼確喺炸得香脆不膩,而西多士就無話咩好特別,都喺花生醬餡,配牛油同糖膠咁啦。
bowl羅宋湯通粉配脆香雞中翼 $40
另一位老友都喺鍾意食雞中翼,但就配羅宋湯通粉,因為濕濕哋,又唔會話兩樣炸嘢咁熱氣。我都喺揀羅宋湯通粉,等陣再分享,而雞中翼上一份茶餐已講咗,故此,呢一份茶餐就無咩好補充。
bowl羅宋湯通粉配四色卷 $40
小弟嘅選擇喺試吓啲未試過嘅嘢,所以,揀咗羅宋湯通粉配咗咩嘢四色卷。先分享碗羅宋湯通粉,個羅宋湯做得唔差,簡單講喺好港式嘅味道,即喺濃郁酸香,有好多雜菜在內,仲有少少牛肉粒,最緊要通粉無過腍,算幾好食;而四色卷類似啲魚肉春卷,但裡面仲捲有紫菜、蟹柳之類,食味算唔錯,但有少少油啫。
張枱真喺淺窄,一下子堆晒啲嘢嚟,都唔記得咗影杯奶茶,佢哋嘅冰鎮奶茶幾出名,但我就想飲杯熱奶茶,茶奶比例OK,但茶底又無預期中咁芳香馥郁,不過,亦算水準中上。席間大家講咗好多行山嘢,下次目標想喺行「雞公嶺」喎,又睇睇幾時成事先!

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$40

餐廳資料:
太興 Tai Hing
地址:粉嶺粉嶺車站路18號粉嶺名都商場2樓6號舖
電話:2174 6266

沒有留言:

發佈留言