2021年11月3日星期三

金紫荊生記粤菜廳 Golden Bauhinia Sang Kee:海鮮配搭新「酒」勢

認識有啲嗜酒嘅朋友,佢哋好識飲識食,成日聽佢哋講食咩菜配咩酒,講到點樣產生化學作用,好神奇。早兩個月前已聽佢哋提過吓由日本食品海外推進中心(JFOODO)跟本地餐廳搞咗個大型日本清酒聯乘活動「SEAFOOD LOVES SAKE.」,而今年已喺第三個年頭。除日本菜,清酒配廣東菜一樣得,感覺非常新穎,是夜就嚟到會展嘅「金紫荊生記粵菜廳」一嚐日本清酒x廣東海鮮料理嘅罕見配搭。
講開以做古法、手工中菜聞名嘅「生記」,原來灣仔總店已有45年歷史,堪稱老字號,就算疫情呢兩年,都依然屹立不到,可見其實力。今次擴展到去會展商場之內,格調升級咗,場內樓底特別高,又有落地大玻璃,環境非常清雅,嚟嘅客人亦比較斯文,所以,整體感覺清幽,有別一般中菜酒家。
講到明是次喺清酒跟中菜嘅聯乘,所以,今晚將會品嚐嘅清酒都擺晒出嚟,4款清酒都各有特色:薰、爽、醇、熟,最貼心喺有張簡介去描述清酒及呢4種個性,以及一啲清酒嘅小知識,等我呢種門外漢學吓嘢,長吓知識。
bowl琥珀合桃
一邊睇資料,一邊試試餐廳自家製嘅琥珀合桃,果然做得有水準,甜蜜香脆。
「生記」出名嘅手工菜如蝦子柚皮、鷓鴣羹、菊花豆腐就未有機會一試,但是夜嘅菜單亦喺富心思嘅傾力之作,當中有4道菜式刻意配上4款不同嘅清酒嚟品嚐,當然,餘下嘅菜式亦可以按個人喜好嚟配搭,喺一次非常有趣嘅體驗。溫馨提示一下,清酒跟菜式嘅配搭有可能會稍作調整,有興趣嘅朋友最好就事先打電話到餐廳問一問清楚。
枱上都放好酒杯,一切都準備就緒。而講到每一款酒,名字都一連串咁,原來喺包含酒廠名稱、酒嘅名稱、酒嘅種類,小弟就低層次,單喺睇個酒樽靚唔靚,哈哈!順帶一提,呢度嘅服務好熨貼,招呼到位。
bowl醉品前菜 + 七賢 絹之味 純米大吟釀
先由冷盤登場,包括醉鮑魚、海中蝦、鴨舌,均用上花雕醃過夜,所以,甚具酒香,卻一啲都唔嗆喉。再者,鴨舌口感清爽,海蝦彈牙鮮甜,鮑魚柔韌有咬口。配上呢一款帶果香,而味道圓潤清甜嘅薰酒,確喺有種吊起冷盤海鮮嘅鮮甜味。
bowl特色燒味雙拼 + 天吹 山酛 純米大吟釀 雄町 杜鵑花酵母
雙拼包括黑毛豬叉燒拼燒鱔,雖然喺粵菜咋,擺盤都好靚,襯住杯清酒,賣相一流。先試嚿叉燒,唔止燒得甘香,啲燶位就特別正,肉質極之鬆化,燒鱔又如何?同樣做得出色,甘脆富油香。因為兩樣都喺味濃之物,就配上味醇嘅醇酒,話雖如此,但入口喺出奇地爽口,甚有解膩之效。
bowl金紫荊生記特色孖寶 + 千代壽 虎睡 純米大吟釀
叫得特色,就當然又喺招牌嘢啦,香煎手刴蓮藕餅拼鍋貼大明蝦,據我所知,都喺順德菜。藕餅做得好的骰,入口外層煎得香脆,食落充滿蓮藕味;而大明蝦炸得甘香不膩,蝦膠打得彈牙。配香口嘢,用上香氣清新嘅爽酒就真喺幾夾,兩者有種融和互補嘅平衡感。
bowl香煎海鹽馬友件 + 達磨正宗三年
嚟到主菜部份,先有煎馬友登場,據店長介紹,馬友經過海鹽醃咗一晚,再風乾,所以,煎出嚟外皮脆到不得了,鹹香味已滲進入魚肉內,但卻又不失魚鮮味,佐以蔥油,另食味更富層次。而配以熟成三年嘅熟酒,色澤就明顯比較深,雖然風味較強,味道較厚重,但就幾襯托出馬友嘅鹽香。
bowl玻璃貴妃脆皮雞
呢一道喺店家嘅招牌菜之一,功夫亦都好多,首先選用唔太重嘅清遠雞,再用以瑤柱、蝦米、金華火腿所熬嘅上湯慢火浸熟,再風乾,有落單時就酥炸,可以講喺將貴妃雞同炸子雞嘅特點結合而成。食落外皮真喺好香脆,雞肉非常嫩滑,皮下脂肪又少喎,襯隻爽酒個人感覺最唔錯。
bowl香辣和牛粒
用上和牛,已經喺有一定嘅保證,和牛粒煎得香口,咬落既有油香,又富肉汁,肉質好嫩滑,而味道帶點辣勁,卻唔會嗆喉,非常之惹味好食。由於屬味濃,小弟班門弄斧就試以熟酒相配,感覺又真喺幾唔同,友人話辛辣味跟酒香有種搏力嘅互動,果然喺識飲之人,層次比小弟高。
bowl梅菜王蒸菜心
經過3記濃味或香口嘅主菜,來一道蒸菜心,既清清味蕾,又平衡一下食咗咁多肉。雖然簡單,但啲梅菜好清香,又無死鹹嘅問題,感覺好舒服。
bowl香蔥砂鍋飽魚焗飯
接近尾聲,就自然喺上主食嘅時候,話就話焗飯,當然有別西式,都喺先炒後焗,而飯粒炒得分明、爽身,飯內仲混有唔少鮑魚粒粒,的確好味。
bowl甜品(太極馬拉糕、手工芝麻卷、喳咋)
中式、西式都好,以甜品作結,總喺一個完全收場,甜品更喺三星報喜。馬拉糕做成太極之形,雖然花巧,但絕對喺心機嘢,分別喺原味、芝麻味,食落糕身非常鬆軟而不黏牙;芝麻卷更喺口碑之作,依家都好少酒樓會做,功夫多嘛,灑上少少金箔,自然更貴氣,最難得喺卷身軟滑,芝麻香自然,又夠濃郁;至於喳咋亦唔錯,內裡非常多料,有椰香味。
小弟非嗜酒之人,原以為清酒就梗喺配吓日本嘢最好啦,估唔到配中菜一樣掂喎,就算我呢等門外漢,都覺得咗配襯都幾特別。事後上番官網睇,原來呢個活動有成60間中菜館、40間和式料理店參與,設計出逾300款清酒x海鮮菜式,可謂勢勢浩大!

個人評分
味道:9/10
環境:9/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$750

餐廳資料:
金紫荊生記粤菜廳 Golden Bauhinia Sang Kee
灣仔博覽道1號香港會議展覽中心博覽商場
2582 7729

沒有留言:

發佈留言