2021年11月20日星期六

NutTea:「仁」氣之選

前文就講過去咗「葵廣」買外賣,當晚餐,而晌「葵廣」打個轉嘅時候,就意外見到家「Nuttea」,好幾個月前就到訪過中環店,所以,機緣巧遇,就買杯飲品返去食住飲。
裝潢跟中環店差唔多,又喺有啲堅果販賣樽做裝飾,又貼有唔少熱賣產品嘅相片,務求吸引客人。眼見都好多人先駐足,望兩望就幫襯咗。
雖然佢哋以以堅果奶為主打,但查實產品都好多元化,選擇非常之多,不過,健康嘢喺要付出多少少代價,堅果奶本身嘅成本都高,所以,店家嘅產品會比一般所見嘅茶飲店喺貴少少。
如果覺得花多眼亂,選擇有困難,本身又無話特別好邊一類飲品,就不妨向店家嘅推介度着手,縮窄個範圍,又祉揀啲人氣之選。
bowl四季春水果茶 $36
揀咗杯水果茶俾老婆,因為佢唔太好奶,水果茶清爽啲較啱佢。以四季春作為茶底,味道好清香,配以大量水果,雖然唔喺透明杯,睇唔晒有啲咩水果,飲完後大概睇過有香橙、鮮檸、西瓜、蘋果、熱情果……等等,所以,令茶味中滲出多層次嘅果香。
bowl蘋果脆脆楓糖堅果奶蓋茶 $38
小弟就揀咗款期間限定嘅新嘢奶蓋茶,賣相非常很吸引,杯面嘅堅果奶蓋好挺身,好似雪糕咁嘅質地,香濃軟滑,仲加添咗啲蘋果脆粒,好好食,而茶底喺蘋果茶,帶有好香甜嘅蘋果味,整體好清潤。
今次再試,水準都保持到,兩杯都好好飲,而我嘅奶蓋都做得好正!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$38

餐廳資料:
NutTea
葵芳葵富路7號葵涌廣場1樓潮流廊B號舖
6540 3981

沒有留言:

發佈留言