2021年11月27日星期六

GREEN:唱出「朱」般甜蜜

對上一次同老婆拍拖食英式下午茶都已經喺年初慶祝結婚周年Staycation時嘅事,轉眼又差唔多過咗成年。最近,到訪唯港薈嘅「GREEN」,因為佢哋同Godiva聯乘,推出咗個「Godiva甜蜜獻禮下午茶」,分兩段時間,選食第二段時間,剛好食完再睇場戲,渡個愉快周末。
晌門口已經有大大個嘅「Godiva」甜筒招牌,絕對喺今次下午茶嘅「icon」。
唯港薈好多年前嚟過出席啲活動,但酒店內嘅餐廳就未幫襯過,而今次食下午茶嘅「GREEN」當然喺第一次到訪。踏入酒店大堂,就見到餐廳位置,第一個嘅感覺喺非常舒服,一來樓底特高,二來枱椅嘅編排好闊落,空間感超強,再者,一邊牆上嘅植物牆,一邊落地大玻璃,都喺環境上嘅亮點之一。
我哋就被安排坐晌一組半圓嘅梳化椅,攤住個人真喺好寫意。加上之後有少少夕陽射入嚟,幾好氣氛架。
除咗有多張梳化椅配茶几枱之外,靠牆一邊仲有啲正規餐枱,因為呢度除下午茶之外,都提供一啲正規嘅西式餐飲,如意大利麵、漢堡……等等,以及4道菜晚餐。
枱上早已擺放好餐具、餐巾及餐墊,但夠膽用上純白色,絕對喺對自家衛生極有信心嘅表現。再者,酒店幾時都喺對衛生比較着緊,所以,除有消毒紙巾,亦提供口罩袋俾客人。
餐枱上放咗張「唱片」,其實就喺今日嘅餐牌嚟,非常有心思。每日2:45pm-4:45pm及4:45pm-6:45pm供應,平日每位HK$408,兩位用就HK$748元,而星期六、日及公眾假期每位HK$438,兩位用HK$788,但每位客人就會額外贈送法國氣泡酒一杯。整份下午茶包咗5款鹹點、5款甜點及英式傳統鬆餅,仲有一個亮點,就喺無限量供應Godiva軟雪糕同士多啤梨朱古力,咁豐富,當正餐都不為過啦。
bowl法國氣泡酒
晌出面嘅餅櫃之上,放上一排排嘅香檳酒杯,彷如嚴陣以待。雖然,無刻意去留意氣泡酒喺咩品牌,因為小弟又唔算好嗜酒,小酌一、兩杯都可以,但酒色金黃清澈,氣泡幼細,好易入口之餘,酒精度又唔太高,再者,小弟就較喜歡白酒多過紅酒,感覺幾唔錯。
有張黑膠「唱片」,自然要有部黑膠嘅唱機啦,所有鹹甜點就喺放晒晌一部唱機呈上,當睇見實物,型到咁,仲唔嘩嘩聲咩。唔喺得個樣,每個細節位都做到一絲不苟,而且,個唱盤真喺可以轉,真喺未食先興奮。
雖然,有人好講究,對啲食物嘅享用都有次序,不過,輕鬆啲,隨心享用仲好。小弟就方便影相,方便自己記錄,就一於順番餐牌嘅次序,先分享吓鹹點部份。
bowl朱古力脆皮鴨肝慕絲伴黑魚子
雖然,菜式名已寫晒出嚟,但唔篤開就真喺唔知咩嚟,外面一層白朱古力脆皮,裡面就喺非常幼滑、味道甘腴嘅鴨肝慕絲,再配上少少矜貴鹹香嘅黑魚子,令整體味道好多變化,非常有趣。
bowlImpossible™他他
睇見「Impossible」就知喺以植物肉製作嘅鹹點,食落確喺幾有真肉嘅質感同味道,配以嘉拿餅、青瓜片、車厘茄,入口好清爽。
bowl煙三文魚伴三文魚子
5款鹹點中,以呢一款感覺比較普通啲,大抵因為香港人都經常食三文魚,不過,啲挪威煙三文魚本身質素幾好,十分油潤,帶微微煙燻香,而三文魚子一咬開,嗰陣陣鹹鮮味湧晒出嚟。
bowl甜蝦血色瑪莉
以雞尾酒杯盛載喺有兩款鹹點:甜蝦及辣肉腸橄欖串。先講甜蝦,蝦隻鮮味十足,爽口彈牙,而個咯嗲汁加咗少少馬天尼,沾上少少醬汁,令蝦鮮味更為突出。
bowl辣肉腸橄欖串
再試試個辣肉腸串,以西班牙嘅辣肉腸嚟做,辣肉腸入口煙煙韌韌,極有咬口,滲出微微辣味,帶點刺激,而伴有青椒、紅椒及青橄欖,可以平衡一下啲辣味。
一邊食住鹹點,一邊飲住啲氣泡酒,感覺喺幾享受。食完一輪鹹點,就喺輪到介紹甜點喇。上文都有講,甜點共5款(未計GODIVA士多啤梨朱古力及軟雪糕),再數數,原來仲多兩粒白朱古力小方塊。
bowlGodiva朱古力
先試試一試原裝嘅Godiva朱古力粒,外層喺黑朱古力夾雜榛子碎碎,內層喺牛奶朱古力,朱古力嘅口感幾香滑。
bowl酒漬櫻桃黑朱古力
呢一款水果朱古力唔只好睇得,仲好好食。將櫻桃包住一層黑朱古力,灑上啲金粉,成粒小恆星咁,造型精緻,而一口咬落去,黑朱古力外殼好脆口,而櫻桃以酒漬做法,非常之香,再加以少少金箔作點綴,更顯矜貴。
bowl伯爵茶黑朱古力慕絲
單喺賣相已覺得呢一款甜點唔簡單,打直切開,由下而上,有消化餅餅底、朱古力脆脆、伯爵茶慕絲、黑朱古力慕絲及最外層嘅鏡面朱古力,口感、味道都極富層次,而幽香馥郁嘅伯爵茶配以甘苦醇厚嘅黑朱古力,真喺好搭配嘅組合。
bowl檸檬馬鞭草覆盆子馬卡龍
將馬卡龍做成手袋模樣,加以一物粉紅,真喺幾跳脫。以檸檬及馬鞭草做成嘅外殼,有陣陣清爽嘅芳香,質感煙韌卻唔會太甜,而裡面就喺覆盆子做嘅軟滑夾心,令整體食起嚟更酸香好味。
bowl自家製碎榛果朱古力
不讓Godiva獨領風騷,餐廳都自家製一款碎榛果朱古力,有別上面提及嘅Godiva朱古力,依一粒整粒都喺以軟滑嘅朱古力嚟做,入口非常柔滑,再晌外層黐上榛果碎片,增加脆口感。
bowl白朱古力小方塊
最後嘅甜點,喺晌餐牌上無介紹嘅,雖然喺白朱古力,但無預期咁過甜,而且,加了少少焦糖效果,味道磪喺唔錯,小小一口,作為甜點部份嘅完結。
bowl英式傳統鬆餅配奶油忌廉及果醬
食英式下午茶點都要有英式傳統鬆餅先似樣,一如大多數餐廳,都喺以英式提子鬆餅為主,佢哋嘅鬆餅做得出色喎,鬆化而唔會太乾身,甚具麵粉香氣。無論配上奶油忌廉,抑或士多啤梨果醬,效果都好唔錯。
最後要分享就喺無限量供應Godiva軟雪糕同士多啤梨朱古力,亦喺留到臨尾嚟慢慢嘆。晌近門口側旁,就座立一大部Godiva軟雪糕機,隨客人自己動手唧;此外,士多啤梨朱古力亦放晌度,自由取用
bowlGodiva士多啤梨朱古力
小弟當然會試晒黑朱古力、白朱古力兩款口味啦,士多啤梨本身已經又大粒、又清甜多汁,包住芍薄薄一層朱古力,自然變得更香甜,無論黑還是白,都好食!
bowlGodiva軟雪糕
唧軟雪糕都講技巧,老婆唧嘅甜筒就衰咗,因為底層攞得唔夠闊,小弟就以小杯唧一客「鴛鴦」。軟雪糕非常幼滑,朱古力味亦好濃郁。雖然軟雪糕喺無限任食,但都無搏命,因為吃罷整份下午茶,到此刻都已經九乘幾飽喇。
除了額外嘅法國氣泡酒,套餐仲奉送餐飲,選擇非常之多,亦可以額外加錢享受無限添飲香檳、氣泡酒,又或不甘單調,可自費選用一啲特色嘅雞尾酒及無酒精雞尾酒。
bowl棉花糖朱古力
如喜歡熱朱古力嘅朋友,就唔好錯過呢一款棉花糖朱古力,一來朱古力採用GODIVA品牌,朱古力味非常濃郁,帶少少甘苦香味,加上,放上一朶棉花糖花,「綻放後」確喺幾得意。
bowl鮮奶咖啡
咖啡豆採用意大利嘅illy,自不然對品質有信心。而拉花嘅圖案幾靚,線紋細緻,以非咖啡店而言,着實拉得唔錯,入口醇厚芳香,口感均勻細滑,果然喺豆靚,沖泡手勢亦唔錯。
食到中段,酒店嘅行政總廚何師傅(Danny Ho)會周圍跟客人打招呼同交流,有留意到佢真喺枱枱都去,有啲仲坐低傾幾句,佢喺大馬人,我又去過大馬兩趟,本身亦好鍾意大馬,有啲話題搭到咀。佢每人都會送一張食得嘅朱古力「信用卡」,唔碌得,但食得,而且,卡面設計勁有心思,自己發掘吓啲心思位晌邊。
bowl榴槤芝士蛋糕 $68
同何師傅傾開,知我同樣喜歡食榴槤,佢二話不說,即場晌餅櫃攞件榴槤芝士蛋糕俾我試。雪白嘅外型好簡約,一小片金箔作點綴,未切開,喺完成聞唔到任何榴槤氣味,但一切開,榴槤味好澎湃,而入口喺極之軟綿柔滑,細味之下,先喺榴槤嘅香味,隨之而來喺陣陣鹹鹹哋嘅芝士香味,兩者平衡而協調,可以講互相輝映。
聽店員介紹,就算唔嚟食呢個下午茶,佢哋亦以Godiva朱古力炮製出多款甜點,晌午市或晚市套餐上供應,對Godiva朱古力有興趣嘅朋友,就要趁機一試,尤其聖誕、新年快到,可以順道慶祝一番,有個甜蜜節日。

個人評分
味道:9/10
環境:9/10
服務:9/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$435

餐廳資料:
GREEN
尖沙咀科學館道17號唯港薈地下
3400 1300

沒有留言:

發佈留言