2021年10月30日星期六

金石寿司 Kin Seki Sushi:金石良「源」

前文提要,因為無得出門,疫情下同老婆、舊同事一齊入到去石門嘅「帝逸酒店」,玩吓宅渡假,由於所買嘅套票喺一個郊遊樂嘅組合,包一晚酒店房、翌日自助早餐及雙人帝逸郊遊籃,而晚餐就自理,故此,我哋就揀咗過石門嘅「京瑞廣場」嗰邊食,並由於其中一位舊同事好哈日,所以,篩選落嚟就揀咗「金石寿司」。
餐廳唔算好大,屬中小型,主要都喺做附近屋苑客嘅生意,不過,裡面裝修都幾骨子,以木系為主調,近住廚房位掛咗好多木製食物名牌,加埋非常別緻嘅天花燈,讓整個環境都充滿和風氣息。
大多數嘅日本餐廳,除咗環境花咗啲心思之外,餐具一環都用心,就算喺今晚咁摩登嘅居酒屋,啲餐具都好精緻架。
此外,枱上仲放有好幾款額外嘅調味料,如醬油、七味粉之類。
食物方面,可謂種類繁多,由刺身、壽司、手卷、卷物、串燒、天婦羅、炸物、燒物、煮物、麵類、飯類、湯類……以至小食、沙律、甜品都一應俱全。
有選擇困難症,或唔想煩嘅,可以考慮啲二人套餐,包咗多款食物,由$488-$1,288,豐儉由人啦。
仲有牆上掛咗個時令推介,有生蠔,有刺身,又有啲特色飯品。當然,因為喺時令嘢,標價出嚟都唔平。
bowl燒味醂雞泡魚乾 $52
先燒一客雞泡魚乾咬吓先,當喺等候各樣美食登場時嘅小食。件雞泡魚乾大大片,燒得金黃焦香,睇樣就非常吸引,入口柔韌,帶點咬口感,加上用咗啲味醂調味,更芳香好食。
bowl串燒雞軟骨 $18 x 2
再嚟客串燒過過口癮,揀雞軟骨,貪其軟軟韌韌口感過癮,燒得唔錯,陣陣香氣,又唔會太乾身。
bowl東京灣池魚刺身(半條) $140
晌時令推介中見到呢款刺身,友人就非常雀躍,當然叫番半條嚟試一試。賣相真喺好靚,尤其是襯埋魚頭及整條魚骨,而半條魚就切出6件刺身,每件都幾厚身,色澤閃亮,仲鎅晒花。肉身晶瑩帶點淡粉色,食落肉質嫩得嚟帶爽口,魚鮮味頗突出。
bowl炙燒三文魚芝士反卷 $72
一客有4件,啱啱好一人一件,而基本上,卷內喺三文魚,卷外亦喺三文魚,再加上大片芝士晌面。芝士炙燒過,微微軟身,入口充滿油香,然而口感單調少少。
bowl南瓜天婦羅 $55
大家都鍾意食南瓜,所以,專登單點一客天婦羅。不過,佢哋啲天婦羅粉漿可能開的好稀吓,瀉到無晒咁,所以,你見啲南瓜都好似無乜脆漿皮,但啲南瓜就真喺又粉又清甜。
bowl野菜天婦羅 $90
呢個野菜天婦羅跟個南瓜都差唔多,脆漿皮唔多,都喺薄到無乜影,有冬菇、茄子、大蔥、南瓜……等等,幸好炸得唔油膩,不過,覺得性價比都喺唔高。
bowl天婦羅蝦手卷 $40、軟殼蟹手卷 $48
另外,又點咗兩款手卷,我就無份食,喺友人想試,佢哋話麻麻,味道比較「寡」,好少料,啲粉漿好厚,明顯同對上嘅天婦羅南瓜同野菜有天淵之別。
bowl黑豚肉湯蕎麥麵 $84
近尾,就點啲熱熱哋,又飽肚嘅麵食同飯品,先嚟個蕎麥麵,份量唔少,夠4個人「些牙」,大家都試啲。個湯頭唔錯,清香不膩,薄切嘅豚肉都好嫩滑,麵條有韌勁,不過,略嫌啲配料比較普通。
bowl松葉蟹釜飯 $158
反而個釜飯有啲睇頭,日本嘅釜飯大致可以理解為我哋常食嘅煲仔飯,睇到個賣相,飯面鋪滿松葉蟹肉,不愧喺時令推介之一,最正喺唔使拆蟹都食到啖啖蟹肉,爽呀。的確,啲蟹肉真喺幾正,既鮮甜,又帶有啲啲海水鹹鮮味;啲飯粒圓潤軟綿,又有點黏糯感,喺唔見有飯焦啫。
雖然有好幾款食物都好有水準,但亦有啲菜式做得普普通通,整體而言,算中間偏上少少;服務就幾唔錯,店員都好勤快,添茶、收碟。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$215

餐廳資料:
金石寿司 Kin Seki Sushi
沙田石門安群街3號京瑞廣場1期地下G30A號舖
3619 4394

沒有留言:

發佈留言