2021年10月27日星期三

村爺爺車仔麵 Grandpa Mura:「村」流不息

早排晌葵涌一間小店食過一道全隻龍蝦喇沙,定價非常相宜,而且,非常好食,今晚趁住老婆要晌油麻地返學,等埋佢放學就會一會「村爺爺」,試試佢哋大熱嘅龍蝦車仔麵,身邊有唔少食友都幫襯過,都一致讚好,加上老婆都話好耐未食過車仔麵,就豪食一餐車仔麵。
有幫襯過「村爺爺」都知,佢一間鋪賣車仔麵「村爺爺車仔麵」,隔個鋪位就賣泡飯、燉湯「村爺爺龍蝦湯.泡飯.燉湯專家」,我哋先入「車仔麵」嗰邊,點解無乜人?
原來有啲特喇事,提早收鋪,店主就安排我哋過去「泡飯」一邊,照樣可以點車仔麵嘅嘢。話時話,呢邊都好旺,差唔多坐滿客咁滯,啲枱亦翻得好快。
門口棟咗個抵到無朋友嘅湯麵餐牌,指定嘅5款湯麵,只賣$25碗,絕對喺糧尾救星
此外,主打車仔麵就分龍蝦湯底(3餸1麵賣$52、4餸1麵賣$60)及豬骨湯底(3餸1麵賣$36、4餸1麵賣$44、5餸1麵賣$52),加餸每款$8,如揀必食推介就$11,6:00pm前惠顧4餸以上仲送嘢飲添,但配嘢飲都唔貴,熱飲加$6,凍飲或汽水就加$9。
bowl蟲草花螺頭雞湯 $48
呢個喺新出品,因為老婆鍾意飲湯,湯水啱晒佢。唔講得笑,雖然喺湯,但湯料也不少,裡面有好多蟲草花同雞肉,仲有啲娃娃菜,而且,堅有唔少螺片。湯嘅味道好香甜,飲得出用料十足,雞肉亦頗嫩滑,淨飲呢個都夠頂到一餐。
bowl4餸(墨魚手指、大腸、蠔油冬菇、豆卜)$35
既然喺豪食,當然配多幾款餸,餐牌中粉紅字為推介,又點啲試試。墨魚手指真喺幾唔錯,外層脆口甘香,內層墨魚膠打得好彈牙;大腸洗得乾淨,亦去走晒啲肥膏,完全無嗰陣臊羶味,又醃得好食;蠔油冬菇非常大隻,超厚肉,以蠔油炆過,完全入晒味。豆卜就純粹喜好嗌埋,都好有豆香,無油膉味,整體真喺食得出用料不賴。
bowl殿 • 龍蝦湯車仔麵 $68
以前食龍蝦伊麵喺高檔嘢,依家就平民化、大眾化好多。呢款龍蝦湯麵有半隻龍蝦,反轉睇一睇,勁多蝦膏,而且,蝦肉好爽彈,又足蝦鮮味;呷一口湯,果然好堅,蝦味精華湧晒出嚟,好濃郁,喺嫌湯少咗啲,然而配上伊麵,索咗啲湯汁,就寧舍好味。餐廳都好貼心,備有大鉗、濕紙巾,唔怕搞唔掂隻龍蝦。
bowl4餸(南乳炸雞翼、秘製豬手、蠔油冬菇、生根)$38
既然同老婆各自揀,小弟就要番多啲肉。南乳炸雞翼炸得香脆,卻唔油膩,帶有陣陣南乳香;秘製豬手都好正喎,炆得又腍又香,外皮好爽滑;蠔油冬菇上文就講咗啦,而生根吸咗啲滷水汁,就自然好食啦!
bowl凍檸樂 $14
跟餐要汽水就加$9,檸底就再加多$5,不過,食住車仔麵,食住凍檸樂,感覺特別爽,更喺一種平民情懷。
無論啲湯底、車仔餸,果然喺做得有質素,不單味道好,用料亦無欺場,再者,店家晌湯底、食材都花咗唔少心思,搞吓啲特色嘢吸客,怪不之得啲客川流不息咁啦!

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$105

餐廳資料:
村爺爺車仔麵 Grandpa Mura
油麻地砵蘭街76號地舖
6773 8757

沒有留言:

發佈留言