2021年10月10日星期日

The Salted Pig:滄海遺「豬」

疫情下,有啲朋友好耐無見,好似有一班舊中學同學,每年都搞一、兩次大聚會,話大聚會其實都喺剛好一圍枱,不過,已兩年無見過。依家疫情緩和咗好多,大家出嚟都安心咗少少,但喺,大圍人嘅聚會都未太敢搞,反而,小飯局就感覺好啲,所以,約咗兩個舊同學先嚟個小飯局,聚一聚,所以,造就今日晌「The Salted Pig」食餐晏仔。
因為小弟家住美孚,嚟D2 Place真喺就晒腳,之前都有好幾次嚟呢頭食飯,而「The Salted Pig」就第一次到訪,因為佢唔喺商場內,走漏眼,差啲成為滄海遺珠。餐廳環境感覺非常之好,地方大,樓底高,空間感強,座位又闊落,我哋坐晌右邊卡位,更感舒適。雖然喺日頭嚟,都柔和嘅燈光下,都有氣氛架。
此外,店內有唔少跟店名關聯嘅裝飾、配置,感覺都幾特別,而餐碟亦印有豬嘅不同部份,都幾得意,刀叉亦睇得出喺有級數嘅上等貨。
晌周末日子,午市提供「早午餐」套餐,選擇非常之多,一人餐而言,由$68-$188,包基本餐飲,但可以加錢轉其他飲品,此外,亦可加$28升級要多一份餐湯或前菜。為照顧到家庭客,仲會提供兒童餐,每款都喺$58,包一杯果汁。
如果「早午餐」嘅菜式唔啱口味,仍然可以晌散點餐牌中落手,且有更多店家嘅招牌菜式,不過,圍起價錢就貴咗一截,有機會留番晚市先嚟試。
飲品方面,除汽水、果汁、啡茶之外,仲供應唔同嘅酒品,以及多款雞尾酒特飲。不過,食個早午餐啫,又怪返少少,兩位舊同樣都喺飲番基本嘢嘅凍檸茶,小弟就加錢試試佢哋嘅特色咖啡。
bowl水果沙律 +$28
我哋叫三個餐,但加咗一個前菜及一個湯嚟「些牙」,因為問話啲份量都唔少。先分享個水果水沙律,有菠蘿、士多啤梨、藍莓、火龍果、無花果,全都喺新鮮貨,所以,份外鮮甜,作為開場,喺幾好嘅選擇。
bowl是日餐湯 +$28
餐湯就喺煙肉薯仔湯,嚟到果然真喺幾大碗,仲伴有一片酸種,絕對夠兩個人享用,三個嘅話,大家都分到大半碗飯碗仔架。入口好有煙肉嘅煙燻香,又帶有少少薯仔味,味道方面唔錯,不過,我哋大家都一致認為質感就稀咗啲。
bowl賓尼迪蛋 $118
賓尼迪蛋可以揀配巴馬火腿、牛油菠菜或煙三文魚,小弟就較為好火腿。兩隻水煮蛋煮得啱啱好,蛋漿勁流心,而面頭嘅荷蘭汁酸酸甜甜,仲睇到師傅用火槍燒一燒過。酸種包、巴馬火腿、水煮蛋呢個組合,真喺百吃不厭。但如果伴菜加多少少嘢,如烤車厘茄、炒雜菌,睇上嚟就更有睇頭啫!
bowl英式早餐 $158
舊同學之一就要一份全日早餐,因為佢話平常較少食,除有相睇,餐牌都列明有咩,包括炒蛋、英式香腸、煙肉、黑布丁、炒雜菌、蕃茄、烤薯、茄汁焗豆及多士,大堆頭堆埋一碟,同學話未食睇見都興奮。整體嚟講,用料及製作都唔差,用上英國腸,又加入黑布丁,夠地道,多士又烘得脆口。
bowl經典英式炸魚薯條 $188
除有兩大件炸魚之外,仲伴有大量炸薯條、他他醬及烤檸檬,只喺一道炸魚薯條都唔馬虎。同學話啲炸魚非常好食,魚柳好有魚鮮味,脆漿又薄又脆,最緊要唔油膩,唧下檸檬汁,再沾些他他醬,食味一流,而薯條亦都喺脆口不膩。
bowlLatte +$15
舊同學嘅凍檸茶就唔講嘢,而小弟轉飲鮮奶咖啡,不過,似杯意式泡沫咖啡多啲。入口嘅口感都喺,基本上奶泡喺無撞入啲濃縮咖啡度。雖然,完全無鮮奶咖啡嘅神髓,但當喺意式泡沫咖啡,感覺上都OK嘅,幸而,佢啲咖啡底本身都香醇。
bowl瘋狂!香蕉雪糕新地 $88
最後大家胃納仲有啲位,追加一客甜品「些牙。」無諗過個份量咁巨型,睇見一刻真喺有啲瘋狂嘅感覺,杯內以朱古力雪糕及雲呢拿雪糕做底,再加上香蕉、窩夫,唧滿鮮忌廉後,再加啲士多啤梨做裝飾,最後淋上朱古力漿,賣相睇見都想快啲食。喺啲雲呢拿雪糕溶得太快,其他嘢點配搭都好食,食完真喺令人開心好多。
大家都太耐無見,雖然都有晌群組中保持交流,但點都唔及見個面,食餐飯,一傾就傾咗兩個幾鐘,希望疫情快啲退晒,大圍人出嚟聚一聚。

個人評分
味道:8 /10
環境:9 /10
服務:8 /10
抵食:8 /10
平均每人消費:HK$230

餐廳資料:
The Salted Pig
荔枝角長順街15號D2 Place二期地下G02號舗
2806 1681

沒有留言:

發佈留言