2021年10月4日星期一

香港巧克力藝術坊 The Art of Chocolate:消暑奇「冰」

繼續東涌食評,不過,一跳就由地面跳到上山頂。晌「富諾特酒店」退房、辦好寄存行李之後,就坐「昂坪360」上昂坪,雖然,開咗咗多年,真喺大鄉里出城,第一次坐,仲要試埋坐水晶車。上到昂坪,行吓昂坪市集、遠足昂坪奇趣徑、參觀埋心經簡林。經過一家「香港巧克力藝術坊」(The Art of Chocolate),主要喺做一啲朱古力展覽,賣朱古力產品,不過,我哋就無參觀,反而幫襯食支高檔雪條。
老婆好眼利,遠遠就一眼就見到鋪面有個專賣「ISeeiSee」鮮果雪條嘅專櫃,當然,側旁嘅易拉架就更明顯。多年前曾幫襯過銅鑼灣店,知道佢哋喺又以新鮮水果入饌,無添加,無色素。事後再上網查查,實體店得番尖沙咀同金鐘,其次,就喺一啲寄賣店。
現有提供嘅口味共有9款,定價確喺唔平,$50-$69。以往都喺遊客嚟幫襯,定價貴啲都應該有得做,不過,依定仲喺疫情,嚟嘅都喺本地人多,唔知生意喺點。
我哋就揀咗「榴槤香」,佢有另一張單張介紹,用上D24品種榴槤,並且標明無麩質及無蛋。
bowl榴槤香口味雪條 $69
對比其他款式,榴槤口味嘅賣相無咗花巧,由於佢哋嘅雪條用上真果肉做,所以,質感唔會太冰感,咬落有種好實在感;而榴槤果味好濃郁,好有果香,不愧喺用上D24,真材實料。
店主好好人,讓我哋坐晌「朱古力工作坊」裡面,慢慢嘆雪條,其實,呢度一邊場館喺朱古力雕塑展覽,另一邊就喺工作坊嚟。
晌工作坊呢邊,都有好多手作成品,整得都好唯肖唯妙,真可以以假亂真。當然,店員都提及,展覽廳嘅展品就更大件、更精細,並設有唔同主題。
此外,仲有好多朱古力產品供選購,不少都包裝得好精美,買嚟送俾朋友都幾得體。
如果要參觀,咁點收費呢?一文睇晒,其實參觀費用都唔貴,因為參觀費已包埋試食原生朱古力,「原生」就代表喺無雜質、無素加,更包含豐富嘅礦物質。如果喺親子嘅,就不妨加埋工作坊部份,等小朋友玩吓、開心吓,出得嚟玩都預咗消費。
可能疫情之下,遊客銳減,所以,見到亦都有其他收費優惠,而店長更同我哋講,依日閒日,我哋又幫襯咗買雪條,可以以$28入場睇展覽。不過,我哋剛上到嚟,又會行奇趣徑、心經簡林,仲會野餐吓,又買咗纜車探知館同360動感影院套票,所以,最終都無時間參觀個朱古力展覽。
聽過朋友講上昂坪無乜嘢行,好悶嘥時間,其實,都唔喺吖,好似我哋咁,當去咗外國旅行咁(其實我哋去到外國,都喺做以下嘅事情),坐坐「昂坪360」,沿途啲景真喺好靚,尤其今日天氣好,成山都一片綠油油,藍天白雲,加上坐水晶車,好有大地(加大海)在我腳下嘅感覺,又遠眺成個機場、高角度睇港珠澳大橋,到咗昂坪,行行市集,行行山徑,野餐吓,玩咗成個晏晝。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$69

餐廳資料:
香港巧克力藝術坊 The Art of Chocolate
大嶼山昂坪市集地下12號舖
6737 8928

沒有留言:

發佈留言