2021年10月5日星期二

The Porter:飲到一嚿「雲」

中環「煤氣燈街」間特色「星巴克」結業,位處隔郯商廈內嘅「The Porter」變成晌呢條街啲唯一咖啡店,相信其生意會上漲不少。而同事對飲咖啡都甚有研究,亦喺其長期客戶,不時落去幫襯,剛啱早前有個買一送一嘅活動,就醒咗杯咖啡俾小弟。
價目表影出嚟俾大家當個參考,定價都喺附近啲咖啡店差唔多,亦有啲輕食套餐供選擇。
同事就建議我試試呢一款「Cumulus」($38),意謂「積雲」,喺啲天文現象,喺即喺點呢?其實喺將意大利濃縮咖啡(Espresso)加冰,再用打奶棒打出一層泡而成,所以,面面有一層好似奶泡嘅嘢,應該喺咖啡嘅油脂做成,好綿密,好輕柔,而下層跟你飲美式咖啡(Americano)無咩分別,之不過,佢哋啲咖啡確喺幾香,帶點點酸味,口感卻幾清爽。
多謝同事嘅「私人醒」,又識多樣嘢。雖然,小弟都喺偏好飲加入奶泡嘅意式咖啡,不過,偶爾飲吓「齋啡」都喺一種幾唔錯嘅體驗。

個人評分
味道:8/10
環境:-/10
服務:-/10
抵食:-/10
平均每人消費:HK$38

餐廳資料:
The Porter
中環都爹利街3-11號律敦治大廈1樓
5640 0084

沒有留言:

發佈留言