2021年10月16日星期六

太平洋咖啡 Pacific Coffee:難得校園好時光

以前,因工作關係,一年都有三幾次到大學出席啲活動,但疫情下,已兩年無到訪過。最近,就代公司去咗一轉浸大,原來變化都已經好大。由於早到咗好多,行吓行吓原來呢度有間Pacific Coffee,就晌度食個下午茶,打吓躉。
由於喺連鎖店,所以,內裡嘅環境跟其他嘅Pacific Coffee都喺大同小異,都喺以小圓形咖啡枱為主,亦少量梳化椅,感覺輕輕悠閒。
不過,呢度最較為特別嘅喺鋪外有個偌大嘅空間,感覺有少少半露天,非常開揚,尤其依家天氣又咁涼快,坐晌度嘆下午茶特別爽。
出咗啲新品,當然又想試吓啦,呢期見佢喺加入薄荷元素嘅薄荷朱古力同薄荷朱古力咖啡,兩款我都啱,但後者就大興趣多少少。
咁講明嚟下午茶,就梗喺要搭件甜點啦,尤其飲住咖啡,就更加要襯吓。結果,就揀咗一款法式甜撻。
bowl薄荷朱古力咖啡 $43
以濃縮咖啡作基底,加入薄荷糖漿同濃郁嘅朱古力調製,面頭仲唧咗啲忌廉扮得靚仔啲,更加咗少少朱古力脆珠添。小弟就一次過搖到勻晒先飲,感覺都幾特別,先喺一陣陣咖啡香,隨之而嚟就有朕濃郁朱古力味,後續就喺涼涼哋嘅薄荷味,有一種層層遞進嘅層次感。
bowl梨肉杏仁撻 $28
有得你睇,大大件香梨肉晌中間,而梨肉非常之清甜,至於撻身嘅質感屬於挺身少少嗰種,帶點點濕潤,而撻身內的杏仁香氣就頗為突出,襯咖啡喺幾好嘅搭配。
因為唔喺學生,更唔喺校友,所以,呢次真喺一次好難得嘅「校園時光」,加上天氣涼快,環境舒服,讓人都倍感悠閒,差啲就坐過籠。

個人評分
味道:8/10
環境:9/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$71

餐廳資料:
太平洋咖啡 Pacific Coffee
九龍塘香港浸會大學逸夫校園永隆銀行商學大樓3樓iCafé
2664 5315

沒有留言:

發佈留言