2021年10月28日星期四

Espresso Alchemy:早 • 有「意」思

難得表哥放大假,所以,約咗佢出嚟食個高檔早餐。海港城嘅「Espresso Alchemy」食過一次晚飯,知道食物質素高,咖啡好,最緊要喺環境舒服嘛,又可以坐耐少少傾吓偈。
開放式鋪面主要喺落單買食物,而主用餐區就晌鋪面對住嘅商場空間,地方頗大,座位亦好闊落,裝修帶點歐陸風,因為有設計成拱門形嘅窗框,又有啲波波燈,整體感覺寫意。
如大多數嘅咖啡店,都會兼營售賣不少咖啡嘅相關產品,如濾杯、濾紙、咖啡豆……等等。
早市時段提供配上咖啡嘅早餐,款式有全日早餐、奄列、意大利三文治及多士,配即磨咖啡,亦可以加$10轉為其他意式咖啡。
餐廳採半自助形式,晌收銀處落單後,收到號碼牌,就由店員將食物送上,亦唔收加一服務費。
此外, 店員會送上餐具,不過,額外嘅餐具、清水、紙巾、調味料……等等,可以晌自由櫃枱隨意取用,當然,唔好濫用,唔好浪費啦。
bowl檸檬汁烤雞煙肉意大利三文治 $69
曾經晌其他分店食過佢哋啲意式三文治,做得喺唔錯,而呢款有檸檬汁烤雞肉,又搭上煙肉,幾啱小弟口味。麵包烘得靚仔,拎上手熱焫焫,入口麵包烘至外脆內軟,而裡面餡料非常之多,烤雞嫩滑有檸檬香清香,而煙肉煎得脆口,整體味道惹味,喺有質素嘅意式三文治。
bowl澳白咖啡 +$10
小弟向來偏好加入奶泡嘅意式咖啡,大多數都飲鮮奶咖啡,今次就改一改要澳白咖啡。呢度嘅拉花向來出色,呢杯澳白都唔差,表面平滑,花紋對稱而細緻,入口口感平均,奶泡跟咖啡都十分平衡,沖泡手勢非常好。
bowl火雞胸蕃茄芝士意大利三文治 $69
表哥揀咗另一款意大利三文治,不過,由於啲三文治都會被切成半,所以,我哋可以都試到對方所揀嘅口味。呢款三文治嘅配搭比較傳統啲,不過,質素依然,火雞胸唔會好嚡,蕃茄新鮮而酸香,芝士烘過好軟綿,整體亦喺唔錯。
bowl鮮奶咖啡 +$10
表哥話佢少飲意式咖啡,所以,我都推介佢加錢轉飲鮮奶咖啡,佢就問跟我杯有咩分別,簡單嚟講都喺奶泡同濃縮咖啡嘅比例而已。佢就話杯咖啡真喺幾好飲,除咗醇香之外,有陣陣果仁香,口感有種厚身感,而且,好綿柔。
bowl自家製藍莓核桃蛋糕 $31
佢覺得啲嘢好食,就貪口痕追加多一客藍莓核桃蛋糕,入口蛋糕部份好鬆軟,藍莓味道清香,而核桃好香脆,唔會有陣陣「益」味,更幾飽肚添。
大家講番疫情下生活唔少變化,的確,今日唔知聽日事,有啲無奈,但亦會積極面對,總之保持態度正面,無話搞唔掂!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$79

餐廳資料:
Espresso Alchemy
尖沙咀廣東道3-27號海港城港威商場地下G104號舖
2610 2998






沒有留言:

發佈留言