2021年10月19日星期二

山系。本舍 yama shǒuzhì:搵食有靠「山」

老友話搵到間隱世日式小店,搵埋我去試試,原來喺位於太子嘅「山系。本舍」。試啲未試過嘅餐廳,當然都幾有興趣,所以,趁老婆返學嘅日子,一支公無飯開,兩個麻甩佬就出嚟聚一聚,傾吓近況,兼呻吓呢樣,呻吓嗰樣。
隱世就唔算隱世喇,有時過到嚟界限街另一邊都知有間日式小店,喺無留意叫咩名啫,之但喺,就肯定一家喺小店,拉門而入,店內環境一眼睇晒,約7個座位左右,1個師傅一腳踢,整體裝修好有居酒屋嘅風格,全吧枱位,可以直接跟師傅交流。
啲餐具都幾靚喎,瓦碗好雅致,但啲鐵筷子就唔喺咁好揸,此外,中間嘅小型木托盆就唔喺好知有咩用途,無刻意問,我哋就當咗骨碟,不過,最後都無點用到。而枱上放有紙巾同水杯,人手所限,呢度就有少少需要自己招呼自己。
食物方面,咪睇佢鋪仔細細,其實有好多選擇,由佐酒小食、燒物、串燒、炸物……到時令海鮮,有近50款食物。
飲品又點呢?另一頁餐牌,就見到提供好多酒精及非酒精類飲品,不過,都喺以酒精類的為多。
bowl手工櫻花蝦醬拌凍豆腐 $48
先嚟一道師傅極力推介嘅冷盤,以日本直送嘅凍豆腐再加上自家製嘅櫻花蝦醬配搭而成,凍豆腐比較清淡,不過,口感非常嫩滑,而櫻花蝦醬帶出陣陣鹹鮮,鹹香惹味,加上櫻花蝦嘅卜卜脆口感,一起放入口,又真喺幾過癮。
bowl魷魚軟骨沙律 $48
魷魚相信大家食唔少啦,魷魚軟骨呢?新鮮爽脆嘅沙律菜配上自家調製嘅沙律醬,本身都已經幾好食,配搭埋啲魷魚軟骨,煙煙韌韌好有咬口,幾有新鮮感,比預期有驚喜。
bowl雞腎串 $18 x 2
點咗兩點雞腎,單純過過口癮而已,不過,又燒得唔錯,唔會乾到柴咁,又有啲咬口,少少鹽作調味,都已經夠晒。
bowl黑松露醬配炸薯條 $$68
老友可以講喺薯條控,所以,又點可以錯過呢道菜呢!首先,喺薯條炸得香脆不膩,做足基本,而薯條之上,糝咗少少海苔粉,令食味更有特色,當然,自家製嘅黑松露醬,亦功不可沒,調和得充滿黑松露嘅香味,夾薯條,正呀喂。
bowl和風高湯煮日本沙白蜆 $68
小弟就喜歡食啲濕濕哋嘅嘢,所以,揀咗呢道沙白蜆,估唔到份量都幾多,有一大碗沙白蜆,隻隻睇落都好飽滿,入口都夠肉地,最緊要喺夠晒鮮甜;而所謂和風高湯,真喺無欺場,飲落清香而有陣陣甜味,值得推介。
bowl燒鰈魚 $88
師傅就話喺人氣菜式之一,姑且信佢一次,查實,鰈魚比較陌生,應該似喺未食過喇。一客有4件,每件都幾大件吓,燒得外表焦香,老套一句都要講,食落果然皮脆肉滑,又有魚味,磪喺好有質素嘅食材嚟。
bowl海膽流心忌廉餅 $78
最後,意猶未盡,再追加一客忌廉餅,果然做到流心嘅效果,啲海膽流心忌廉餡好正,質感綿密又滑溜,咬落去嗰吓一湧而出;至於件餅身,炸至金黃,入口熱焫焫,又甘香脆口,最正喺無油膩感,可見炸功確有一手。
師傅忙於上菜,做個不停,都未有太多機會交流,但從各菜品中,都感受到師傅嘅心思同誠意,多謝友人嘅介紹,又食到餐好嘢。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$240

餐廳資料:
山系。本舍 yama shǒuzhì
太子界限街23號地下A1號舖
6188 8741

沒有留言:

發佈留言