2021年10月23日星期六

La Pizza Express:La La 「臨」開餐

年初嚟過牛頭角食嘢,然後,沿觀塘海濱公園由牛頭角行到去觀塘,發覺原來海濱呢度有幾家餐廳,不過,當時已經食咗晏,就齋睇望望吓。今回就過開嚟,揀間平靚正嘅試試,睇到呢一間「La Pizza Express」,一身橙色貨櫃鋪面,幾搶眼喎。
睇店名,都知主力做外賣,不過,對出有數張餐枱,可以「堂食」,慢慢享用。亦可以買嚟到海濱嘅草地打躉,見唔少親子客、後生仔到草地區當野餐。
而對出喺一片「有蓋」(其實喺天橋底)遊樂場空間,空間開揚,見有啲小朋友踩單車,年輕人玩滑板,但又唔會影響到食客,加上開始入秋,天氣涼涼哋,晌度食嘢感覺都幾舒服。
門面玻璃窗貼出咗大餐牌,有咩食就一目了然,三文治、特色餡餅、沙律、小食、薄餅……等等,睇店名都知,應該要試試佢哋嘅薄餅啦,而佢哋啲薄餅主要喺賣意大利拿坡里式,即喺咩?哈哈,小弟無研究,都喺上網睇,確喺有特定做法,簡單嚟講,麵粉糰從中央往外推,揉出一道「小圍場」嘅1-2cm厚批邊,茄醬底要用上有「蕃茄之王」San Marzano製成嘅茄汁,平均灑上莫沙里拉芝士及羅勒葉。
飲品方面,除汽水、冷壓果汁之外,竟然仲有手工啤同果味氣酒。收銀位前,更放咗好多樣辦,唔知喺咪之前有人隨手拎,故店主專登貼上貼紙,提醒客人「只供展示,請勿飲用」,哈哈!可能客唔算多,店員捧埋啲嘢食出嚟俾我哋,而且,亦好有禮貌。
bowl芝士薯條 $48
本來喺想要芝士薯格,不過,店員話賣晒,粗薯條有無問題?咁薯條都OK嘅,只哋薯格少食兼好耐無食啫。薯條新鮮即炸,炸得金黃,而且,面頭淋滿芝士汁,變得份外吸引。始終喺新鮮炸,當然甘香好食,脆而不膩,又有薯味,沾上芝士汁食味更喺一流。一口凍飲,一口脆薯條,爽呀。
bowl牛油果慢煮雞胸沙律 $68
食邪惡嘅芝士薯條,咪就梗喺搵一道沙律嚟減低罪惡感啦,呢款沙律真喺要推薦吓,牛油果、雞胸肉均份量十足,賣呢個價覺得真心抵,前者夠晒熟,口感綿滑,後者利用慢煮方式,肉質超嫩滑,灑上少少七味粉,添加多一分風味;而沙律菜新鮮爽脆,佐以蜜糖芥末汁,非常次好食。
bowl香草雜菌薄餅 $48
就番老婆口味,就選上呢個全素簿餅,雖然只喺8吋大(兩個人食就夠晒啦),但睇相都見落料無欺場,堆到滿晒成個餅面,再者,只喺賣$48咋喎。睇到啲圍邊,真喺有拿坡里風,而雜菌用上新鮮貨色,肉厚多汁,加上鮮活嘅茄醬底,灑下大量莫沙里拉芝士,加埋啲新鮮車厘茄同翡翠苗,香濃中滲出陣陣清爽感,又夠熱焫焫,真喺正呀喂。
bowl冷壓果汁(橙汁 $28、熱情果蘋果茉莉花茶 $38)
「Bless」呢一個品牌嘅冷壓果汁向來口碑唔錯,前者當然就無話有啲咩好特別,勝在夠健康,冷壓做出原汁原味,一啲營養都無流失;而後者嘅味道就幾特別,有種飲緊台式果茶咁,酸香而清爽。
晌度食嘢悠然自得,無拘無束,啲定價又非常相宜,用料又交足貨,最緊要喺味道一啲都唔失禮嘛!

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$115

餐廳資料:
La Pizza Express
牛頭角觀塘海濱道86號地下2號舖
5599 2256

沒有留言:

發佈留言