2022年12月20日星期二

炯記燒味 Gwing Kee Roasted:懷「油」政策

早前同位舊同學傾開近況,原來,我哋呢3年都無出嚟食過飯,是夜就趁老婆返學,得自己一支公,就搵佢出嚟陪小弟食餐飯,兩個中佬撐撐枱腳,就一就我,就揀咗尖沙咀嘅「炯記燒味」,因為舊同學話未試過鵝油撈麵。
店內嘅環境就一字長形,好深吓,如好多本地嘅粥麵鋪咁嘅格局,以光猛簡潔為主,配以木枱木櫈。全場大多數喺4人枱,走到最入,就有幾張二人卡位。由於中間通道好闊落,所以,唔會感到好逼。
枱上有少少調味料供自由取用,而餐具、紙巾就好似茶記咁,放晌枱下嘅「機關」抽櫃內。
揭頁式餐牌,翻幾翻就睇晒有咩選擇,包括:小食、手撕雞腸粉、燒味粉麵飯、招牌太子鵝油撈麵及各類燒味。一般而言,主食類基本上五、六十蚊就有交易,送是日例湯,飲品就另外加錢。
bowl烔記三皇盤 $58
我哋一早就已打定喺嗌鵝油撈麵,另外,都想試試佢哋嘅小食,就揀呢款「拼盤」,一次過可以試到蒜香雲耳、蒜辣鳳爪、鹽焗鷄腎。雲耳好爽脆,蒜香味十足;鳳爪辣勁比預期強,帶點微酸,夠刺激;雞腎以鹽焗,鹹香好食。
bowl是日靚湯
其實,我哋甫坐低無耐,單都未落,阿哥仔就擺低兩碗例湯落嚟,哈哈。是晚喺煲蓮藕,當然,高質就唔會架啦,但大大碗,亦夠晒老火,天氣涼涼哋,有碗熱湯飲吓喺幾暖和舒服。
bowl煙燻燒鵝撈麵 $62
既然食鵝油撈麵,同學就話一於鵝到底,所以,揀咁煙燻燒鵝。鵝油撈麵一大碗,而燒鵝亦一大碟,交足貨,啲鵝睇落幾靚,表皮有光澤,咬落都算脆,肉唔太肥,皮下肥膏唔多,食落既有油香,又有煙燻香,而麵條條條都上晒色,夠均勻,所以,每口都油香滿溢。
bowl手撕雞拼豬手撈麵 $56
上次食過醬皇豬手,覺得正,今次就翻兜,拼多個手撕雞,同樣麵就大大碗,餸又大大碟,雖則話我哋各自叫,但啲餸料就一齊共享。手撕雞果然喺招牌嘢,鹹香嫩滑,而豬手炆得極之入味,皮下骨膠原強勁,入口即化嘅感覺,咬落有少少啜口感,層皮又好滑。充滿油香嘅麵條,當然「脂」味無窮啦。
bowl熱奶茶、熱華田 +$5
餐牌已講明麵食只送是日例湯,唔包飲品,不過加配都好平,冷熱飲+$5,特飲+$8,小弟就例牌試試熱奶茶,老同學就要熱華田,夠傳統。呢度啲奶茶OK啦,茶底就未叫好醇厚,但至於茶奶比例都唔錯。
兩個舊同學,東南地北傾咗成晚,真喺十年人事幾翻身,諗返讀書年代,真喺變化咗好多,猶好嘅喺,大家都算行得食得,身體無恙,小小病痛就梗有,小病是福嘛。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$93

餐廳資料:
炯記燒味 Gwing Kee Roasted
地址:尖沙咀樂道19號安順大廈地下A號舖
電話:2215 0268

沒有留言:

發佈留言