2022年12月26日星期一

德興茶餐廳:茶餐「德」力素

上次同一班朋友行完「大刀屻」之後,落咗粉嶺嘅「名都商場」,試咗「太興」,食物都唔錯,喺定價貴啲啲,座位又逼啲啲。今次近乎原班人馬,行完「八仙嶺」終點自然落返粉嶺,改食返「德興」,其實唔喺特別偏好,只喺大家行到好攰吓,純粹就腳費事周圍再搵。
之前食評講過嘅嘢就唔再重複,總之佢喺茶餐廳之名,快餐店式營運,而下午茶時段照樣多人,不過,好在快餐店嘅客都喺快上快落,轉頭就搵到靠牆四人卡位。不過,講真呢度啲位其實都一樣唔太好坐,比較窄。
門口前就楝咗個下午茶餐牌,一眼睇晒,下午茶餐、公仔麵茶餐、三文治茶餐同粉麵特價餐。
晌門口櫃枱落單,攞住張飛仔去另一邊廚房櫃枱擺低,等叫「冧巴」,朋友初時唔知個做法,反而擺低咗個牌仔,自己揸住張飛,好似平常晌快餐店咁,所以,都出咗啲亂子,而收銀位嘅店主同啲師傅都唔喺好理,由得啲生客亂晒籠。
bowl雲吞米 + 熱檸水 $36
老友A食嘢比較清淡,不過,佢都話有啲肚餓,所以揀咗碗雲吞米。佢話碗米粉特別就唔特別喇,啲雲吞OK啦,裏面都足料有大大隻鮮蝦,而且非常之大碗,好夠份量,食得佢好飽,喺啲湯好似少咗啲啫。
bowl西多士配雞中翼 + 熱華田 $36
老友B就話食份西多都差唔多夠,所以揀咗呢個西多士搭雞中翼,兩隻雞中翼炸得有少少乾,猶幸啲肉都無話嚡晒,但都喺嗰句,唔喺話有咩特別嘢;西多士都喺好似其他茶記咁,中間夾花生醬,但佢話牛油就俾得寒酸啲,而糖膠成樽晌出面拎,自己任斟。
bowl炸雞脾配沙律 + 熱奶茶 $36
上次見老友食炸脾,都幾唔錯,今次都輪到我食返次啦。同上一次唔同,當時炸脾喺淨食,無話配沙律或薯條,但就只收$30,依家就貴6蚊,不過搭多咗沙律或薯條。
揀咗沙律嚟平衡隻炸脾,減低啲罪惡感,好港式嘅薯仔雜果沙律,裝到好大碗,滿一滿成碗飯咁,哈哈!睇樣你都知又喺無咩特別啦,罐頭雜果貨色,食嘅都喺一份懷舊港味。
隻炸髀就堅大隻,大過我隻手掌有多。首先就喺無炸燶,而且,炸得皮脆甘香,唔會好油膩,脾肉又夠嫩滑,比預期好。最怕就係炸到又燶又乾又嚡,呢隻脾絕對合格有餘。
bowl熱奶茶
仲記得上次嚟飲嘅奶茶喺唔錯嘅,加上喺茶記揀熱奶茶喺非常穩陣之選。奶茶色深有光澤,入口茶底醇厚芳香之餘,口感亦算幼滑。鍾意佢哋用番傳統茶記厚身瓦杯,保溫力強,更喺一種情懷。
有時食嘢就喺咁,揀啱嘢食感覺會好好多,上次嘅菠蘿油唔得,今次嘅炸脾好啱食,食個下午茶,雖然體力唔會即刻返晒嚟,話晒行咗6粒鐘,12公里上山落山,但算喺心靈滿嘅最佳「得力素」。

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:5/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$36

餐廳資料:
德興茶餐廳
地址:粉嶺粉嶺車站路18號粉嶺名都商場3樓26-28號舖
電話:2682 0813

沒有留言:

發佈留言