2022年12月22日星期四

Miam Bakery:「焙」着你走

晌西營盤嘅「SEOI」食完下午茶,都打算閃人,但記得以前同事請我食過鬆餅,就喺出自附近嘅麵包小店「Miam」,查一查位置,就晌上一條街,所以,順道睇睇有無啱食嘅麵包。
因為又喺閒日,又喺下午,所以,客人就正正得我一個。從門口已睇得見,小店一間,前鋪後工場,所以,一踏入店內,一室香氣,睇住幾個師傅晌裡面密密做,故此,啲麵包又點會唔新鮮吖。
因為時近聖誕,店內都多添咗啲聖誕佈置,當然,烘焙產品中就唔少得薑餅人先生啦!
由於食完個下午茶先過嚟,嚟到都近5:00pm,所以,睇睇玻璃櫃內,得番半個櫃嘅烘焙產品,都喺一啲歐陸款式嘅包點、餡批、牛角酥、磅蛋糕之類。當注目諗緊要咩時,店員話稍後仲有啲出爐貨,實際唔止餅櫃咁少,只喺未擺晒出嚟,的確又喺,透個玻璃門望入去,餅房嘅層架仲有好多麵包。佢哋喺不斷少量製作,務求出品新鮮。
麵包、餡批,就梗喺搵杯咖啡嚟襯啦,所以,佢哋仲會供應多款咖啡,以及一啲特飲,而且,睇見後面啲器材,相信咖啡嘅製作都喺唔馬虎。
最後選咗兩款包,以簡單嘅紙袋袋起,仲搵張聖誕貼紙封番個袋口,而裡面,更以紙張分隔開兩款包,非常細心。
bowl玉桂卷 $27
上次同事請我食嘅喺鬆餅,而從店家嘅食評中,知道其「玉桂卷」甚有口碑,咁呢一次親身嚟到,點都要試番次嘅。嘩!唔喺講笑,啲玉桂漿多到不得了,直頸逼晒出嚟,所以,晌屋企以多士焗爐稍微翻熱,啲玉桂香已好澎湃,咬落個包好有口感,煙韌有嚼勁,唔會得陣風咁,而玉桂味好濃郁,每一口都食到玉桂味,少少偏甜,不過,襯番杯咖啡就恰到好處。
bowl朱古力丹麥酥 $26
牛角包、丹麥酥呢一類烘焙產品,就好考師傅手勢,所以,另一款包就試試其朱古力丹麥酥。賣相就夠晒靚仔喇,烘得金黃,打側一望,就見到啲酥皮一層層,一口咬落去,面層咔嚓應聲裂開,層酥皮真喺堅香脆,並充滿牛油香,而裡面捲住唔少朱古力餡漿,軟滑濃郁,同樣襯咖啡真喺一流。
玉桂卷果然喺店家嘅招牌之作,不過,丹麥酥嘅質素都唔輸蝕,今次真好,所食到嘅兩款都喺高質嘅出品。

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$26

餐廳資料:
Miam Bakery
地址:西環西營盤第三街73號興華樓地舖
電話:5592 5507

沒有留言:

發佈留言