2022年12月24日星期六

傅記茶餐廳 Fu Kee Restaurant:未分勝「傅」

嚟親深井食嘢,都喺因為行山,上年年中就同個舊同學行「元荃古道」,由荃灣行到嚟深井,再食個下午茶。今次有朋友提議由小弟帶隊行多次,當然今次就舒服好多,感覺清爽涼快 同樣都喺深井為終點,又喺落番「傅記」食下午茶。
環境就唔多介紹喇,因為上次食評都有講 ,但由於呢次天氣比較舒服,我哋就唔需要坐入裡面「冷氣房」,而喺坐晌出面嘅「帳篷區」,不過,感覺比較污糟,尤其帳篷邊下面,好多垃圾、煙頭、口罩。
唔似入面,餐具放晒晌枱側嘅抽櫃,出面嘅,基本嘅調味料、紙巾、餐具就放晒晌枱面,自由取用。
呢度嘅下午茶好早就開始,1:30pm就有得嗌,所以,可以午餐時間嚟食都得。下午茶種類有好多選擇,上次就試咗脆脆豬仔包餐,今次就選上燒味湯瀨粉餐,咪睇佢喺一間茶餐廳,其實隔離鋪又喺佢哋:傅記燒味海鮮飯店,所以燒味一環亦都有保證,至少唔喺街外來貨,由自己鋪「直送」。
bowl燒鵝瀨 + 熱檸水 $47
我同老婆各揀一款燒味瀨粉,咁就變相成為雙拼,先講講燒鵝瀨,燒鵝嘅份量算喺俾得唔少,而燒鵝食落都幾香口,外皮帶點焦脆,鵝肉都好嫩滑,並且充滿油香,真心覺得唔錯;老婆慣例飲熱檸水,就話可以消消油膩感喎。
bowl叉燒瀨 + 熱奶茶 $43
另一個喺叉燒瀨,啲叉燒燒得幾靚仔,仲有唔少燶邊位,咬落肉質算鬆化,最緊要無乜肥膏,同樣叉燒嘅分量都好足,此外,瀨粉份量亦唔少,食晒成碗瀨粉真喺幾夠飽;而杯奶茶同上次飲落嘅感覺差唔多,唔叫好好,亦唔差,不過不失咁啦。
以前食下午茶餐,都喺講緊廿零蚊,而家就無呢支歌仔唱,而且,有啲茶餐份量直頭可以當正餐,提供好多炒粉飯麵、湯粉麵之類一堆飽肚嘢。今次所食嘅兩款燒味嘢,都好唔錯,喺環境嘅感覺差少少啫!

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$45

餐廳資料:
傅記茶餐廳 Fu Kee Restaurant
地址:深井深井村路56號地下
電話:2491 8002

沒有留言:

發佈留言