2022年12月10日星期六

Tom Bar & Grill:偷得浮生下午茶

風和日麗,而老婆晏晝有義工活動,咁就當然同啲老友出車啦,不過,今次輕鬆啲,大埔沿吐露港踩去烏溪沙,再原路折返,大部份平路,好易踩。回程比預期早,所以,就晌科學園食個下午茶,晌單車徑側,有幾家餐廳,環境唔錯,點指兵兵就晌「Tom Bar & Grill」坐低咗。
其實,都知道呢類地方多多少少喺食環境,其實,我哋都喺貪佢有個好景,難得今日下午嘅天氣暖和,很有秋高氣爽之感。所以,比平時食下午茶坐得耐啲,傾多幾句偈!
的確,環境喺呢度嘅賣點,雖然有室內,有室外位,但好明顯絕大部人都揀咗室外,皆因環境開揚,又對住成個吐露港海景,真喺心曠神怡。加上佢哋喺動物友善餐廳,故此,見唔少客都帶同心愛嘅寵物一齊嚟。
其實,室內嘅裝修都唔差,好別緻,地方亦好闊落,樓底又高,晌度用餐一樣感覺唔錯。
雖然有一大疊餐牌,不過,嚟得食下午茶,所以,重點都放晌下午茶餐牌中。價錢比預期中有少少貴,但明白部份成本都喺計及環境因素。
順帶一帶,呢度都流行自助點餐,掃描枱上嘅二維碼,就可以自行落單,當然,照慣例搵侍應落單都無問題啦。今日醉翁之意不在吃,所以,嘢食都喺求其點。
bowl酥炸鮮魷配酸辣汁 $98
見呢一款喺店家嘅推介,就先點嚟邊食邊傾。炸得香口唔油,啲鮮魷柔韌有咬口,沾上酸辣汁,微微辣勁,好醒神。
bowl芝士煙肉焗薯皮 $98
一客有4件,面頭鋪滿煙肉粒、蕃茄粒,底下先喺芝士,再淋上大量酸忌廉,賣相都幾吸引吓。一口咬落去,啲焗薯好有薯香,而幾樣配料混埋一齊,食味真喺唔錯。
bowl公司三文治 $98
呢個公司治跟餐牌嘅相真喺有較大嘅落差,所以,送到嚟外觀喺有啲單薄,睇啲料亦好似比較大路、普通,不過,食起嚟味道又唔差啫,只喺唔突出,賣呢個價有少少貴,當然,正如上文所講,個價仲反映埋晌個環境上。
bowl熱咖啡、熱奶茶、熱檸茶
雖然餐飲可以升級,但我哋都喺揀番基本嘅熱飲。小弟揀咗咖啡,睇見面層嘅咖啡油,感覺已經幾對辦,實際上,杯熱啡又真喺幾唔錯,醇厚、芳香。
晌度只喺食個簡單嘅下午茶,足足坐咗個幾鐘,皆因真喺好舒服、好寫意,有種偷得浮生半日閒嘅感覺。

個人評分
味道:7/10
環境:9/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$108

餐廳資料:
Tom Bar & Grill
地址:沙田白石角香港科學園科技大道東16E號海濱大樓二座地下S088-S089號舖
電話:2210 7071

沒有留言:

發佈留言