2022年12月16日星期五

餃子冰室 Gogi Ice House:長洲搵食第一站:「餃」得佢掂

清吓啲大假,就同老婆入嚟長洲宅渡假一下,點解揀長洲,因為都十幾年無入過嚟,睇吓變化有幾多,所以,專登請日假,星期五入,星期六走,諗住無咁多人,無咁擠逼。因為得兩公婆,都喺輕鬆自在遊,亦專登逛到2:00pm先食晏。「餃子冰室」一早就定好嚟試,一來睇見啲食評覺得頗有特色,二來餃子喺老婆喜愛嘅食物,而佢更喺長洲嘅人氣店。 
鋪面就擺晒啲餐牌、食物相出嚟,既吸引啲遊人,亦讓等位嘅客人可以諗吓食乜,不過,今日喺閒日,又過咗飯市高峰時間,喺無人排隊,裡面仲有好多空位添。
裡面地方唔大,我哋被安排坐晌近門口嘅二人單向卡位,可謂自成一角。無行到入去,但目測估計都喺十多個位左右。環境比較昏暗,牆身貼滿好多食物相、餐牌……等等,而我哋個位,枱上擺咗個餃子模型同懷舊電話,後生一輩大多數都未見過,仲有自家製辣油同酸醋。
既然喺以餃子為主打,菜式就以餃子搭配其他食物成為各款套餐,如酸辣湯、黑醬油雞飯、糖醋骨飯,而餃子更有成11款之多,標明全手工製、無添加,不過,未必有齊晒,睇睇門口個餃子剩餘數量牌就知邊一款仲有貨。
由於唔算多客,就算即叫即做,啲食物都算快嚟齊晒。我哋叫咗兩個餐,老婆鍾意食餃子,就點咗10隻餃子套餐;我就揀咗個配湯、配飯嘅餃子套餐,淨喺食餃子怕唔夠飽,咁樣又可以一次過試多幾樣嘢。
bowl餃子套餐 E $66
套餐包咗一碗酸辣湯、自選口味6隻餃子、黑醬油雞飯 / 糖醋骨飯及一杯餐飲,嚟齊之後影番合照,睇落都真喺幾豐富,最緊要個飯無話因套餐好迷你,所以,食完就一家夠晒飽。
先講個酸辣湯,都幾足料,撈一撈,有好多豆腐、筍絲同木耳絲,不過,色澤就有啲濁,咪睇佢色唔紅,其實就相當有辣勁,辣得有少少嗆喉,帶微酸,整體都還可以。
餃子口味就選咗黑白土匪餃,需另加$6,同埋只限半煎炸,怕熱氣或只食蒸餃嘅客人就無緣一試。嚟到隻隻漲卜卜,色澤唔算好金黃,但夠平均,灑多少少黑白芝麻就仲好。咬落外皮好脆口,但多點韌性,而且唔油膩,而雞肉餡滲出重重嘅孜然味,亦好夠肉汁,確喺幾正喎。
糖醋骨就大概知喺咩啦,所以,揀黑醬油雞飯。果然喺黑醬油,色澤好黑,食落帶少少甜味,有啲似食海南雞時嗰一款黑醬油咁,質感比較濃稠厚身,帶甜,配上嫩滑嘅雞肉,感覺唔錯喎,伴兩片青瓜,幾啖雞後又可以清清味蕾。
bowl餃子套餐 H $66
想一次過食多啲餃子,揀呢一款10隻餃子套餐就最啱,唯可惜口味無得雙拼,順帶一提,雖然話就話可以任揀11款餃子口味,但要留意有一半以上款式喺需要另外加錢。不過,山長水遠嚟得試,都唔會咁斤斤計較喇。
老婆揀咗蜆肉芫荽餃,佢唔喺芫荽控,只喺佢本人少食紅肉,初時睇見呢一款餃子以為得蜆肉,原來,一樣喺有埋豬肉,美麗嘅誤會。餃子一身翠綠,外觀非常之靚,一咬開餃皮好薄,肉餡刴得細碎,滲出淡淡芫荽香,因為加咗啲蜆肉,添咗少少鹹鮮味,呢一個配搭真喺幾得,頗有驚喜。
bowl四季春茶、蘋果綠茶
所有套餐均送是日飲品,其實,都有其他嘢揀。是日飲品喺四季春茶,因為天氣咋暖還寒,所以,要杯熱嘅,但原來喺無熱,只有暖暖哋,相信喺預早沖泡一大壺應付飯市,味道都OK,茶香唔算話好突出;另一款要咗蘋果綠茶,原來喺「維他」紙包,哈哈!
事後向店員查問,煎餃同蒸餃層皮喺咪唔同,因為食落覺得前者喺厚少少,韌性強啲,後者就薄啲,滑身啲,回答喺兩款皮嘅成份、做法唔同,可見小店嘅製作喺幾認真。整體而言,餃子喺做得有誠意、有水準,當然,如果有雙拼就更正啦。

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$73

餐廳資料:
餃子冰室 Gogi Ice House
地址:長洲大新海傍路86號地下
電話:5395 9328

沒有留言:

發佈留言