2022年12月16日星期五

海傍美食店 Praya Shop:長洲搵食第二站:「糍」不達意

前文提要,清大假同老婆入嚟長洲宅渡假兩日一夜,先去咗「張保仔洞、鯆魚灣、五行石」兜個大圈,再返嚟大街嘅「餃子冰室」食晏,然後去渡假屋攞房。經過碼頭對開嘅「海傍美食店」,見到有唔少長洲名物「芒果糯米糍」,就建議買返去食,當喺飯後甜品。
睇睇凍櫃,有咩口味就見晒,款式唔多,包括芝麻、花生、芒果及榴槤,而芒果就有大個裝及細個裝。
店定仲拉埋張宣傳,純粹睇張宣傳,芒果、榴槤糯米糍日日新鮮製造。又加上極品二字,自然睇高一線。所以,都費事多諗,就要呢兩款口味。
bowl芒果糯米糍 $12
「極品」之名就預咗肯定喺誇大架啦,不過,咬一啖,就失望到極點,底面兩層都厚,皮厚都算喇,啲芒果肉喺酸嘅就無得容忍啦!
bowl榴槤糯米糍 $16
同樣都喺好厚皮,還好嘅喺啲皮都好煙糯、好軟熟,比起啲芒果,呢粒嘅榴槤餡就真喺好正喇,又香、又綿,榴槤味勁突出。
雖然粒榴槤糯米糍拉番唔少分,但都要俾個負評佢,原因之一,喺成張易拉架話「極品」,已經好流啦,其二,芒果唔熟都用嚟整俾客食,差唔多等同於用啲次貨食材,你叫隻炸雞翼食都預佢炸熟架。

個人評分
味道:5/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$14

餐廳資料:
海傍美食店 Praya Shop
地址:長洲海傍路30號地下
電話:2981 9638

沒有留言:

發佈留言