2022年12月15日星期四

伴糖水:暖意之伴

自問都好鍾意食甜品,無論中式、日式、西式……,當然,港式就更加要支持啦!所以,有晚經過佐敦柯士甸道,見到呢間「伴糖水」,裡面企滿人,好奇望望,原來喺主打傳統港式糖水嘅小店。
店家主打外賣,所以,店內地方唔大,就算放咗兩張高腳櫈,都只喺俾客人坐吓等外賣,佢哋喺不設堂食。
依家嘅甜品店已經去到進化再進化,好多口味都估佢唔到,非常創新,不過,總有啲時候癮起,就想番起啲以前既親切、又傳統嘅味道。店家所賣嘅糖水款式唔多,務求做到貴精不貴多,此外,亦兼賣幾款小食。
不過,有少少奇怪,門口嘅餐牌同裡面嘅餐牌喺有少少分別,點解會留意到?一陣講到碗西米露時再講。
不得不提,落單後,佢哋喺逐碗逐碗煮番起,好似啲生滾粥咁,夠熱焫,加上佢哋嘅外賣碗內層似喺有多一層隔熱層,所以,保溫力強,拎到返屋企都仲好夠熱。所以,服務一環,就俾多少少分。
bowl香芋蓮子西米露 $38
就喺因為小弟點咗一款香芋蓮子西米露,先事後睇番啲相,發覺門口餐牌寫喺香芋西米露(無蓮子),裡面餐牌就寫香芋蓮子西米露,我最初喺望住裡面嘅餐牌落單,可能就咁講西米露,因為店內只有一款西米露產品,所以,最後返到屋企先發覺只喺碗香芋西米露,無咗蓮子,老婆有少少失望咁囉!
bowl紅棗桂圓桃膠 $58
小弟一向都幾鍾意龍眼陣味,所以,揀咗呢一款招牌糖水,果然好足料,撈一撈,有好多紅棗、桂圓、桃膠,一啲都無欺場,非常大方,而個糖水底又好潤,啱晒近排乾燥嘅天氣食。再者,紅棗、桂圓都好清甜,桃膠晶瑩,有高纖同高蛋簡白質,夠晒有營,不愧喺招牌出品。
天寒地凍,飯後再加碗熱焫焫嘅糖水,感覺特別暖笠笠。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$48

餐廳資料:
伴糖水
地址:尖沙咀柯士甸道144號祥景樓地下D號舖
電話:6733 9619

沒有留言:

發佈留言