2020年10月31日星期六

大快活 Fairwood:阿活晚餐

雖然日頭踩完單車,但今次由大埔至烏溪沙線都喺鬆於輕輕路線,所以,踩完都唔覺點攰。而夜晚有小組聚會要開,故此,接住落,食埋晚飯時間就啱啱好。為方便起見,食飯嘅地方就搵最就腳聚會地方附近嘅「大快活」。
呢間大快活屈晌個小型商場裡面,位置可以講幾「偏僻」,好少區外客,幫襯絕大多數都喺街坊、附近活動嘅團體。所以,一般而言,大部份時間都喺客人唔多。
有咩食都唔講咁多,本地幾間連鎖快餐店,經常賣廣告,菜式大致有咩大家都好熟吓。一人火鍋、煲仔飯、燒味飯、焗豬、咖喱……都喺嗰啲啦。 
bowl香蔥豬扒飯 $43.5
揀呢款豬扒飯都喺貪佢平平哋,夠穩打穩紮,又包埋嘢飲。果然,夠平實,一碗白飯份量,兩大件煎豬扒,再淋上蔥油汁,不過,伴菜就次次都喺炒平價嘅椰菜。豬扒都煎得香口嘅,肉質亦鬆化,總之,你唔太多要求,佢哋嘅出品都叫OK。身邊唔少人話阿活啲奶茶滑,不過,飲咗咁多次,小弟就唔覺喇,但茶味就不俗,幾香濃。
順有一提,晚市有提供送餐服務,當然,以快餐店而言,已經喺好好,但更細心嘅喺,另外醒多杯熱水過水,唔喺用嚟飲,而喺浸餐具,呢份貼心客人會睇在眼裡。 
雖然,對大快活嘅出品印象麻麻,但時不時都偶有佳作咁啦,今次嘅豬扒飯,OK喎。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$44

餐廳資料:
大快活 Fairwood
葵涌青山道412-416號葵星中心LG樓21-25及27-31號舖
2856 4458

沒有留言:

發佈留言