2020年10月25日星期日

明峙維家 Sweet Cake:「峙」癒甜點

香港嘅飲食就喺咁怪現象,炒起一樣時,就會一窩瘋去做,就好似台灣古早味蛋糕咁,印象中大概一年前炒起咗,就突然間出現咗好多賣古早蛋糕嘅店鋪,開到成行成市,家家都話正宗,務求飲到頭啖湯就頭啖湯,食盡條水就食盡佢。失禮講句,小弟晌香港就未試過喇,今次都喺同老婆行完短山,落到深水埗買電子配件,偶然經過「明峙維家」,想試試先打算買一件。
如好多古早蛋糕店咁,家家都製作出好多款式,擺晒晌櫥窗度吸客,加上現場即烘焙所散發嘅氣味,喺幾吸引人嘅。啲古早蛋糕除標榜現製,仲刻意講明無添加、無色素、無防腐劑,亦喺啲人幫襯嘅原因之一。
除原味,仲有6款口味,價錢由$50-$70,亦有寫到幾個出爐時間,不過,就唔知喺唔喺款款口味都喺嗰幾個出爐時間,定個別口味晌某啲時間出爐。最後,老婆揀咗抹茶口味($60),作為晚飯後甜點。
橙色嘅紙盒睇起嚟好醒神,印住「一份懷戀的味道」,其實我又唔喺咁有感,哈哈!而側邊仲印住溫馨提示,當天10小時食用最佳,否則,雪櫃冷藏,可擺3日。
拎件蛋糕出嚟睇睇,雖然成60蚊,但其實又幾大件,而且,嗰陣綠茶味,錯!喺抹茶味幾濃,聞都聞得到,店主強調咗幾次佢哋喺用宇治抹茶嚟做,茶味特別幽香而濃郁。不過,賣相就差少少,裂紋多。
之前睇過啲飲食雜誌,介紹啲古早味蛋糕時,就話喺經過低溫慢火烘培而成,賣相要挺,無凹無裂,表皮要薄,底皮無燶,口感應該鬆軟而帶點濕潤,唔應該太乾身,有濃厚蛋香,咁先叫好。而呢個「抹茶」口味,賣相喺差咗少少,但面皮薄,無燶邊燶底,睇糕身,質感綿密,入口又真喺鬆軟而帶點濕濕,唔會好乾,抹茶味亦果然好強勁,當然,蛋味就較難嗒得出嚟。不過,個人偏愛,都喺中間加一層紅豆餡多過放啲杏仁碎條上面。
夾埋姨仔一齊食,一次過都處理唔晒成條,留一半當第二日早餐,第二朝再食,又真喺OK喎,跟之前一晚食都唔喺差好遠,當然我哋搵個密實盒再加個保鮮袋袋好先放入雪櫃啦。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$30

餐廳資料:
明峙維家 Sweet Cake
深水埗元州街82號地下B號舖
9366 7599

沒有留言:

發佈留言