2020年10月28日星期三

90s Lazy:窩夫「懶」知識

同一個鋪位,對上一次嚟大概都3年前嘅事,店家叫「Master Kama」,印象都幾唔錯,原來已經結業咗,感覺有啲可惜。今晚興舊同學短聚食個晚飯,嚟到先知就喺呢個鋪位,轉咗手新店名叫「90s Lazy」,店主可能喺班90後,不過,搞得飲食,就應該唔會喺班偷懶嘅90後。
上到餐廳前,樓下嘅門口位有啲防疫提示,作為負責任嘅人,當然做番足啦。此外,提一提,餐廳只收現金及PayMe,帶唔夠錢或無PayMe,就會出現無錢俾嘅尷尬情況。 
踏進餐廳,分左右兩邊,感覺環境幾好,一室以白色為主調,配以淺木色餐枱櫈,甚有日系嘅裝修風。如果坐到近玻璃窗口位,附送街景。 
餐牌都幾大本,而且,食物嘅選擇都幾多,由沙律、小食、意粉、意飯、漢堡、主菜、甜品……以至到和各式飲品,如咖啡、奶昔、沙冰、有機茶、梳打、酒精飲品,都叫做一應俱全。
此外,晚市時段,有晚餐可揀,A-I共9款,定價$92-$268。不過,再細心睇睇,餐湯或沙律需+$20加配,幾款指定熱飲需+$4加配,其餘特色飲品可以半價享用(唔包酒精類飲品)。而晚餐嘅9款主菜其實晌主餐牌都搵到,咁倒不如唔好咁複雜,凡晌主餐牌點主菜類,均可以加錢配湯、沙律、飲品咪仲簡單得多。 
bowl是日餐湯 +$20
初頭諗住會唔會有啲特色嘅湯品,原來喺熟悉嘅羅宋湯,色澤深紅,睇落都幾對辦。舊同學話味道幾濃郁,酸香味十足,不過,明顯有過鹹嘅問題,所以,飲咗幾啖就放棄。
bowl是日沙律 +$20
小弟就揀咗沙律,反而沙律有點點驚喜,雖然沙律都喺一般嘅田園沙律,沙律菜、車厘茄,再淋點油醋,但唔喺得嗰細細兜,驚喜喺份量方面,再者,啲沙律菜夠新鮮嘅話都唔輸得去邊。
bowlE. 蘆筍大蝦黑松露意大利飯 $110
主菜我就揀個意大利飯,因為可以真正睇到師傅做菜嘅功力,睇樣真喺唔錯,啲飯粒微微濕潤,但賣過百嘅一道菜得一隻大蝦就感覺單薄少少,幸而,蝦肉都爽口鮮甜。啲飯除咗食到意大利飯嗰種煙韌感,黑松露嘅香氣亦不俗,仲混有唔少野菌同蘆筍,整體感覺唔錯。
bowlF. 明太子蟹肉忌廉汁意大利粉 $128
疫情關係,我哋盡量各有各食,「些牙」就免喇。其實呢款有蟹肉我都鍾意,不過,明太子就麻麻,而舊同學就因為有明太子所以揀佢,所以啦,食嘢人人口味不同,各花入各眼。佢讚個意粉做得好,意粉咬落柔韌,無過腍嘅問題,啲忌廉汁既香又綿滑,啱啱好包實晒啲意粉,當中嘅蟹肉算唔少,明太子就帶出一份鹹鮮味。
bowl熱柚子蜜 +$4
天氣有點乾燥,所以,舊同學就要杯柚子蜜嚟潤吓,現成貨沖出嚟,都無咩太多評語喇。
bowl鮮奶咖啡 +$20
因為點咗甜點,所以,嗌杯鮮奶咖啡嚟襯。拉手嘅手勢唔算好好,面面仲有好多泡,花紋未夠細緻及唔對稱,不過,唔喺晌咖啡店就唔會太高要求。反正,入口都幾醇香幼滑,都收貨架啦。
bowl法式窩夫配雪糕 $52
窩夫都喺小件形式,配上雲呢嗱雪糕(無其他口味)及忌廉,賣相就普普通通咁啦,而較失望喺啲窩夫唔熱(暖都稱唔上)又唔脆,忌廉都喺現成唧唧貨,質感比較瀉身,雪糕亦似喺普通貨色,感覺整道甜品都喺hea做。
環境及服務都喺好嘅,覺得餐廳都喺有心做,老實講,做咩都好,都要講誠意同熱誠,前者喺講用唔用心,後者喺講夠唔夠堅持。食物方面就仍有進步空間,相信再改善吓,出品嘅性價比應該可以更高。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$195

餐廳資料:
90s Lazy
旺角山東街50號1-2樓
2341 0288

沒有留言:

發佈留言