2020年10月10日星期六

翠河餐廳 Green River Restaurant:我的星期六美孚早餐 ~ 穩膽之選

星期一至五及星期日,基本上我倆公婆都會晌屋企食早餐,而星期六喺最輕鬆,朝早最無乜嘢搞嘅日子,所以,就會出街晌美孚周圍搵吓食、輕鬆吓,之後可能行吓公園,或行一轉短山。今次嘅選擇,諗吓諗吓都好耐無幫襯過「翠河」,所以,就嚟到嘆吓早餐。
晌美孚區有好多間快餐店、茶餐廳,以早餐嚟講,「翠河」屬於我哋值得翻兜嘅心水之一,但早餐以外,水準就好飄忽。除咗食過多次都保持到水準之外,內在環境好,樓底高,光猛闊落,亦喺我哋嘅考慮點之一,尤其晌依家疫情仲反反覆覆嘅情況。不過,今朝出面位多人,焗坐最入面啲卡位!
早餐一個餐牌底面兩頁睇晒,A-H共8款選擇,定價$24-$35,最搞嘢,供應去到12:00pm,慳番啲12:00pm前嚟落單當午餐都無問題。
bowl早餐A 傳統早餐 $33
相信個名都喺求其改,呢個組合點會稱得上傳統,唔好理,總之我哋啱食就得啦。其實佢啲早餐都幾豐富,基本上一大碗仿鮑魚火腿通粉都夠晒飽,仲包埋北海道牛乳炒滑蛋及香脆金磚(即喺蒜蓉多士)。
先講啲炒滑蛋,炒得堅滑,又夠晒蛋香味,而多士蒜香味突出,又鬆脆。 
通粉無煮過腍喺基本,但有唔少快餐店或茶記為方便,煮定一大鍋又唔過冷河或降溫,啲餘溫咪整腍晒啲通粉囉。仿鮑魚絲及火腿絲都落得好足,雞湯底亦唔失禮喎,算得上香濃,所以,三十零蚊真喺抵食到痹。 
bowl早餐D 意大利蕃茄薯仔濃湯 $33
另一個餐我哋就揀蕃茄薯仔濃湯螺絲粉,因為呢個真喺老婆嘅「飛弗」,之前好幾次嚟都喺揀呢款,至多喺配唔同嘅配料,而今次就番我就揀午餐肉。同樣,個餐配埋北海道牛乳炒滑蛋及香脆金磚。
唔喺誇張架,佢哋嘅蕃茄薯仔湯底確喺勁濃郁,蕃茄味酸香鮮活,又多薯仔粒,加上螺絲粉份量同樣十足,故此,淨喺食完碗粉已飽到九乘。 
bowl熱奶茶、熱好立克
老婆今次唔飲檸水喇,改飲好立克,唔好以為嗌好立克就無嘢好講,有時一杯好立克就飲得出誠意,第一沖得夠濃麥芽味,所以,完全唔使落糖,第二師傅沖嘅時候水夠熱,又有攪過,否則飲到尾好多時會一大嚿好立克結埋沉底。另外,熱奶茶都一貫地有水準,茶底醇香,絲滑細膩。
兩份早餐都抵食、食物又唔錯,所以,無怪乎喺我哋晌美孚食早餐膽之一。天氣非常之清爽,所以,早餐後行轉短山就最好不過。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$33

餐廳資料:
翠河餐廳 Green River Restaurant
美孚美孚新村4期百老匯街69-119號地下101A舖
2370 2908

沒有留言:

發佈留言