2017年1月8日星期日

Vision 8:想像……願景

一位都真喺幾耐無見嘅朋友,偶然想返起,相約食餐晚飯,談談近況,講講軼事,雖然Whatsapp令人聯繫多咗,不過,有啲嘢真喺見到面先分享,原來老友嘅工作正晌膠著狀況,公司搞清盤但又遇到唔同人嘅玩嘢,拖咗成年有多,真無奈!咁啱今晚食飯嘅餐廳叫「Vision 8」,但願老友嘅願景好快達成,找到新出路。
其實,餐廳嘅環境有少少逼,枱與枱之間距離短,但晌香港開餐廳,真喺十居其九都喺咁,鋪租貴,又想做多啲生意,就唯有餐枱排得密啲,還好,燈光配合下,氣氛搭夠。
剛才晌門口,已先睇睇過食物有咩選擇,種類包括湯、小食、沙律、前菜、意大利粉、意大利燴飯、薄餅、主菜。除湯及小食以外,所有菜式都可以加$45變為套餐,多配餐湯或沙律及咖啡或茶,轉特飲需額外加錢。
bowl蕃茄濃湯(配小圓麥包)
是日餐湯仲以為喺南瓜湯,但一入口,就知原來喺蕃茄濃湯,蕃茄咪幾突出,酸酸甜甜,配一個烘熱嘅小圓包,頗有麥香。
bowl田園沙律
因為餐湯、沙律只可任擇其一,所以,一個要湯,另一個就要沙律。個沙律好田園,只喺沙律菜拌油醋,雖然沙律菜好新鮮,咬落索索聲,但就稍嫌普通咗,加點車厘茄或意大利蕃茄乾,都會變得好唔同。
bowl白酒忌廉汁法國藍青口 $148
因為朋友唔算大食,簡單一客藍青口佢已經話OK。咪睇佢細細粒,啲青口好鮮甜,肉質嫩滑,不愧法國貨,而個白酒忌廉汁香滑且帶出淡淡白酒及洋蔥香,唔會太搶啲青口鮮味。
bowl酥炸軟殼蟹配龍蝦汁燴意大利飯 $158
個燴意大利飯同樣整具水準,飯粒煙韌有咬口,入口夠濕潤而充滿龍蝦鮮香味,做出意大利飯嘅神髓。軟殼蟹炸得甘香,咬落非常酥脆,最緊要唔會食到一口油,而已,大大件十分有睇頭。
因為只點咗一客前菜及一客燴意大利飯,大家少少意猶未盡,所以,不如來一客甜點,餐廳甜點只有兩款:蘋果金寶及心太軟。
bowl蘋果金寶配雲呢嗱雪糕 $65
面層個金寶做得好脆口,不過,牛油味唔重,叫做健康啲咁啦。而金寶下嘅蘋果,唔單又香又軟腍,更喺滿滿嘅玉桂香,配以冰凍嘅雲呢嗱雪糕球,冰火交融,倍添美味。
bowl柚子蜜 +$10
天寒地凍,熱辣辣嘅柚子蜜就喺冬天窩心嘅熱飲,當然,即沖產品,唔好有太多期望,不過,估唔到柚子蜜要補多$10啫。
荃灣不斷蛻變,食肆嘅選擇亦多姿多彩,不時有唔錯嘅小店掘起,Vision 8可以算喺其一,怪唔之得風評不俗,而今晚所點嘅菜式都啱食兼具質素,招呼亦好好,繼續努力必有更好嘅前景!

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$260

餐廳資料:
Vision 8
荃灣兆和街34號榮安樓地舖
2612 1013

沒有留言:

發佈留言