2024年1月27日星期六

番茄18 TOMATO 18:值得「番」 兜

雖然行過好幾次大欖郊野公園,但民安隊圓墩營就未到過,因為要搞小組活動,所以,同老婆預行一次。咁起步前就梗喺食餐飽飽嘅早餐先起步啦,為方便搭車,就晌荃灣嘅「番茄18」搞掂。
店內嘅裝修一睇就知打正懷舊旗號,當然,裝修新簇,喺偽懷舊,不過,睇番啲招牌呀、拉閘呀、霓虹燈呀……對我嚟講非常有感覺。不過始終喺茶記格局 ,座位喺有啲逼。
早餐選擇非常多元化,由A至M共13款,定價$31到$43,正所謂豐儉由人,咁當然呢度主打就喺佢哋嘅蕃茄湯系列啦,餐牌更有一角列出蕃茄有咩好處,例如含有豐富嘅維他命、礦物質,又有抗氧化、降低高血壓……等等功效。
bowlB. 招牌蕃茄叉燒湯通粉 $40
小弟就梗喺揀佢哋嘅招牌蕃茄湯通粉啦,招牌即喺招牌,單喺睇個蕃茄湯底嘅色澤已感覺好對辦,飲落真喺酸香鮮活,嗰陣蕃茄味香濃得嚟好自然,絕對唔似喺搵茄膏開沖嗰一類,另外啲叉燒都唔錯,幾鬆化;牛乳炒蛋夠嫩滑,有蛋香;牛油厚多士送嚟仲喺熱烘烘,已經收貨啦。佢哋嘅熱奶茶,飲落都算唔錯,茶底幾芳香,茶奶比例亦都啱啱好。
bowlE. 雪菜雞扒煎蛋上海麵 $40
老婆就揀過上海麵,佢話好一段日子都無食過上海麵。無論個通粉,還是上海麵,都非常之大碗。啲雪菜無過山鹹,雞扒亦都好大件,又厚身,咬落肉質嫩滑,不過佢就略嫌煎得較燶,但佢佢本身都唔食雞皮,所以無乜所謂,啲上海麵亦都好滑溜,雖然唔肯定個湯底喺乜,但似乎似喺清雞湯,頗香濃,配埋一杯濃郁嘅熱杏霜,佢話呢個早餐好滿足。
因為今餐都喺快閃早餐,所以,影相方面無乜特別預備,求其搵手機影幾張,故此,比平常嘅食評寫得簡單啲,無咁詳盡!

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$40

餐廳資料:
番茄18 TOMATO 18
地址:荃灣大壩街39號地舖
電話:3751 7169

沒有留言:

發佈留言