2023年8月25日星期五

小越廚 Le Saigon Cuisine:討人喜「越」

一向都鐘意支持吓小店,今晚同位家住荃灣嘅好弟兄落到嚟「小越廚」食餐便飯,唔喺講笑,雖然店家位處周圍都有唔少車房、五金嘅享和街,但一樣好夠人氣,我哋都要等10min先有枱。
小店地方唔大,入到去一眼望晒,左邊喺散枱,右邊喺卡位,目測所見全場應該大概廿幾個位左右,整體裝修都有唔少越南特色嘢,例如天花嘅笠帽燈罩,牆上嘅掛畫,以及一啲小手工藝品。
睇店名你以為喺食越南嘢,其實裡面有埋泰式、馬拉嘢。散點餐牌分幾個,包括主食類:如湯河、咖喱飯;特別推介類:有小食、沙律、主菜,總之都喺啲特色菜;仲有飲品餐牌,有港式、泰式、越式飲品。
有一款「二人套餐」,可以任揀兩款粉麵飯或咖喱,指定小食就五款中任揀三款,或者加$50升級另一類較貴價嘅小食,仲包兩杯飲品,冷熱均可,除非你升級轉飲奶昔或滴漏咖啡,成個套餐只賣$208,非常人氣,因為見唔少枱都喺叫呢款套餐。
晌門口排隊時就睇到店家湯底嘅介紹,用上東南亞唔同香料融合製作,所以,我哋都專登揀番湯粉麵作主食。
枱角貼有二維碼,今時今日,唔使多介紹你都知點用啦!
而枱邊仲放有餐具,以及一些調味醬料,如魚露、辣醬……等等,自由取用。
bowl泰式香辣魚餅、蒜香雞翼、泰式酸辣鳳爪(二人套餐)
好神奇,明明喺二人餐,但每款小食就有3件,加上啲主食都大大碗,所以,我覺得女生嚟嘅話 3個人食都夠食。講返3款小食,味道唔錯,魚餅口感爽彈,帶少少辣勁,好有泰式風味;雞翼炸得好香口,食落都唔算油,仲有陣陣蒜香,唯挑剔位喺鹹咗少少;冰涼嘅鳳爪酸酸爽爽,食咗會增加開胃感。
bowl越式三寶湯河
4款湯底中,我哋揀咗胡椒牛骨湯,呢款三寶湯河喺各款湯河中較貴,當然揀佢啦。重點喺「三寶」跟湯河分開上,唔會浸腍餸料,而且,份量仲好多。先試過牛骨湯,果然夠晒香濃,非常有嗰陣陣骨香,而且,散發出陣陣胡椒香氣,卻唔搶喉,啲河粉比廣東嘅幼身啲,但同樣好滑溜;三寶包括香茅豬扒、越式札肉及河內炸春卷,啲豬扒好鬆化,滲出陣陣香茅味,札肉亦都好爽口,一食就知唔會喺溝粉貨色,而春卷好脆口,香而不膩。
bowl喇沙豬頸肉湯檬
另一碗主食我哋就揀咗馬來喇沙湯,小弟都幾鍾意馬拉嘢,睇湯色就已經覺得好對辦,入口果然好香濃,確係無揀錯。豬頸肉嘅份量都唔少,好似夾極都有,此外,仲有豆卜、雞蛋,底下嘅檬粉一樣唔少,口感同樣咁滑溜,其實一個男生食得整碗湯粉麵,都可以講喺飽到八、九成。
bowl咸檸檬七喜、龍眼冰
由於餐飲揀凍熱都得、特色飲品又得,唔需要補錢,所以,老友揀咗咸檸七,我就揀龍眼冰。前者一整粒咸檸檬,所以,佢話杯咸檸七好夠咸檸味,我嘅龍眼冰入口感覺好清潤,唔會一味死甜。
bowl牛油咖央多士 +$48
件咖央多喺店家嘅招牌推介,所以,再追加一份。唔喺講笑,睇相你都見到堅喺大大片牛油,絕對無欺場,加上清甜嘅咖央醬同烘脆咗嘅麵包,喺一個奇妙嘅組合,好食,當飯後甜點都不為過。
小店確喺幾有人氣,我哋大概坐咗一個鐘多啲,都見可以翻返到兩、三輪枱,門口持續有三幾個人排隊等位,仲有唔少外賣單,所以,睇到個侍應做到踢晒腳,辛苦晒佢!

個人評分
味道:8/10
環境:9/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$128

餐廳資料:
小越廚 Le Saigon Cuisine
地址:荃灣享和街49號都城大廈地下D號舖
電話:2687 6988

沒有留言:

發佈留言