2023年8月20日星期日

圓山飯店 Grand Hill Restaurant:追本溯「圓」

「圓山飯店」多年前幫襯過,喺做得幾地道嘅台灣菜館,不過時代變遷,都要有啲變化,最近,就從食友嘅食評所知,原來佢哋都轉型咗少少,都唔再喺只賣台灣菜獨沽一味,都加入其他菜系,例如川菜、粵菜。
印象中,環境好似無乜點變,都喺比較雅致啲嘅中式酒樓模樣,四四正正,重點喺幫襯嘅客都比較斯文,唔會好似啲港式酒家咁嘈。
本餐牌好大本,所以,今次就無影餐牌啦,但基本上茶位就$16位,另收加一。不過,枱面插咗啲晚市優惠嘅餐牌、海鮮推介、時令精選……等等,呢啲就影出嚟畀大家參考下!
bowl招牌避風塘肉蟹 $298
一送到上枱,嗰陣陣蒜香撲鼻而出,雖然無講明肉蟹有幾重,但單睇隻蟹鉗,已估計到好有份量。以「避風塘」做法,唔使多講梗喺惹味十足啦,濃濃嘅蒜香帶少少鹹鹹辣辣,而肉蟹嘅肉質果然鮮味,真喺好食到啜晒手指。
bowl油鹽水浸蜆 $168
份浸蜆非常之大份,好似食極都有咁樣,最正就喺啲蜆肉肥大厚身,味道鮮甜,而且食晒成碟我哋都唔覺得有沙,明顯養蜆夠晒時間畀佢吐沙。雖然只喺油鹽水,但喺似加咗少少胡椒,所以嗒落有少少胡椒香氣。
bowl時蔬炒牛肉 $138
再嚟一碟有肉有菜嘅時蔬炒牛肉,唔好睇少碟嘢,其實啲時蔬,即喺菜心苗,都有揀過,比較嫩身啲,而且,炒得啱啱好,啲菜心咬落中間位仲有少少爽脆感,入口無渣,啲牛肉又好嫩滑, 好有肉味。
感覺嚟食晚飯嘅都有唔少熟客,因為睇見佢哋同侍應有傾有講,而整體服務真喺誠意有禮,好似我哋咁,蟹殼、蜆殼超多,好快堆到一碟,侍應就快快手幫我哋換上新碟,有時經過更加幫我哋添茶,唔喺加番熱水落我哋嘅茶壺,而係直接幫我哋斟茶落個杯度,呢啲細眉細眼嘢都喺加分位。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$350

餐廳資料:
圓山飯店 Grand Hill Restaurant
地址:尖沙咀金巴利道25號長利商業大廈1及2樓
電話:2721 9833

沒有留言:

發佈留言