2022年10月22日星期六

祥記燒臘飯店:長食「祥」有

趁星期六,同老婆晌荃灣搞銀行嘢,之後就打算行一轉「元荃古道」,咁都要食咗晏先。老婆曾有段時間晌「福來村」呢邊做兼職,所以,今次佢話事,帶我嚟到「香車街街市」搵食,上到平台層有好多餐廳,不過日頭做生意嘅唔多,得間賣車仔麵、茶記,以及打算試吓嘅「祥記燒臘飯店」。 
環境一眼睇晒,夠地道嘅真真正正大牌檔風,摺枱膠椅,嚟親大多數都喺晌附近嘅街坊或打工仔。依家天氣涼快都OK,如果夏天嚟真喺搞唔掂。嚟到梗喺零服務,自己招呼自己,有啲熟客直情自己過去裝湯、裝飯。
雖然話零服務,但啲阿姐都好醒目,見我哋兩個,就俾杯熱水我哋浸筷子,而且,佢哋都幾好禮貌。
店名喺燒臘飯店,但我哋就打算試佢哋蒸餸。不過,無論燒味飯,抑或蒸餸飯,都喺賣$44,非常經濟,送例湯,雖然都喺大路嘢,如青紅蘿蔔煲豬骨之類,但勝在老火,仲喺任飲添。
如果唔喺老婆晌度,就一定叫梅菜扣肉,哈哈!咁佢晌度就減低啲邪惡度改要咗鹹魚蒸肉餅啦,而佢就揀榨菜蒸黃花魚,店家好大方,仲送多碟灼菜心,兩個人真喺食到飽飽。
bowl白灼菜心
灼菜心唔喺話有咩特別,但唔喺得幾炷,喺一整碟,絕對喺誠意嚟,
bowl鹹魚蒸肉餅 $44
有時食煲仔飯,啲鹹魚少得可憐,但眼前呢碟就真喺俾足料。件鹹魚好香,鹹香味滲落啲肉餅度,更加正,而且,啲肉餅打得鬆化,肥肉又唔多,連老婆都話OK,因為佢好怕肥肉,喺肥肉篩查專員。
bowl榨菜蒸黃花魚 $44
雖然牆上嘅餐牌喺寫豉汁蒸,但原來佢哋好隨意,所以你唔好諗住泥鯭會喺果皮蒸,鯇魚會喺梅菜蒸。但點都好,榨菜蒸一樣惹味,最緊要喺條黃花夠晒鮮甜,肉質非常之滑,喺樓下街市相熟檔口嘅新鮮貨,而且,咁大條,真喺幫襯佢哋好過自己整啦。
「祥記」呢一類老店,真喺為基層服務,大件夾好食,雖然只喺賣幾款嘢,唔會似茶記包羅萬有,但每樣餸菜都有誠意,富人情味,值得再撐。

個人評分
味道:9/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$44

餐廳資料:
祥記燒臘飯店
地址:荃灣福來村香車街街市二樓平台CF1鋪
電話:2417 2370

沒有留言:

發佈留言