2022年11月22日星期二

星記海鮮飯店 Sing Kee Seafood Restaurant:有「星」有色

時近年尾會喺多咗啲飯聚,有大有小,今次同老同學短聚食餐晏晝飯,就番小弟就梗喺晌中環啦,而大家都想靜靜局傾吓偈,所以,搵咗「星記」。雖然佢喺中菜館,但有別一般酒家,午市有啲小炒套餐,所以,都幾划算。
踏出電梯門,第一眼除咗大大個店名之外,其次就喺啲「米芝蓮」獎狀,雖然未摘星,但都多年獲選為推介餐廳。不過,個人而言,小弟搵食就從來都唔睇「星」,口味嘅嘢都喺講個人嘅。
走入餐廳,地方唔算話好大,但裝修雅致,唔會太俗氣,而且,枱與枱嘅分隔都OK,無話太逼、太侷促嘅感覺。
呢度跟附近嘅酒家唔同,午市都喺做小菜,完全無點心供應,而且,仲有唔少喺貴價嘅菜式,如鮑參翅肚、龍蝦、龍躉都有。
咁又唔使擔心,經濟實惠啲嘅有小菜套餐,一款喺多人組合嘅「午市超值套餐」,睇落貴就貴在有道龍躉;再經濟啲,仲有款「特價午市小菜、粉麵飯套餐」,包老火湯及甜品,定價都喺$88,啱晒我哋。當然,嚟得飲茶,仲有茗茶$15位,另收加一。
bowl老火湯
落好單,先嚟就梗喺飲啖湯先啦,老火湯每日不同,是日就喺西洋菜,呢排當造,啲西洋菜好嫩、好甜,飲落夠老火,又無添加,清甜滋潤。
bowl馳名鳳梨生炒骨
我見好多人都會點呢道菜,餐牌亦好標榜佢,所以,其中一道小炒就揀佢。大大碟,外觀做得幾靚仔,而啲生炒骨較大粒,好肉地。 外層炸得香脆,肉質卻咬落鬆化,每粒掛滿汁,卻唔會有多餘嘅汁漏晒晌碟底,最正喺啲汁稀杰度啱啱好,甜酸細緻,唔會有嗆喉感,果然撚手!
bowl鹹魚蓉雞粒茄子煲
另一道茄子煲亦出色,送到嚟真喺煙縷四起,仲聽到滋滋聲晌,夠晒熱焫焫,此外,加入鹹魚蓉,香氣更喺四溢,都咪話唔吸引。茄子煮都好腍滑,卻無過火而「爛蓉蓉」,雞粒嫩滑惹味,所以,就算一道平常嘅茄子煲,都可以做出不一樣嘅效果,可謂功力加上心思。
bowl甜品
午市酒家送嘅甜品,唔喺紅豆沙,就綠豆沙啦,估唔到喺一道好清潤嘅糖水,咩名堂我就無問,但清潤嘅糖水中有爽脆嘅雪耳、鬆化嘅蓮子、軟腍嘅紅腰豆,有誠意,呢排涼涼哋就好啱飲。
叫做被「米芝蓮」推介嘅,食物質素確喺唔差得去邊,環境又好,啲阿姐招呼亦好唔錯,不時仲幫忙添茶,又有禮喎。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$115

餐廳資料:
星記海鮮飯店 Sing Kee Seafood Restaurant
地址:中環擺花街1-7號1號廣場2樓
電話:2970 0988

沒有留言:

發佈留言