2022年11月12日星期六

富記驛站 Fu Kee:未能「驛」轉

我哋一班老死成日講笑,行山行邊度,踩車踩去邊,都唔喺重點,重點喺個下午茶晌邊度食。今次出車,兜勻成個大埔、沙田、大圍,最後由老死帶路嚟到呢個私房秘點,大埔廣福邨冬菇亭嘅「富記驛站」,睇埋環境,就知擺明喺俾單車友中途嘅補始站。
呢度賣點就梗喺啲戶外露天位啦,真正露天茶座,哈哈!正所謂大樹好遮陰嘛,雖然坐出去風涼水冷,不過,都有其他風險,一就喺「中頭獎」,周圍確喺有好多雀飛嚟飛去,二就喺可能遇到吸「二手煙」,呢個好多時都無得避。
如果怕「風險」,就乖乖哋坐裡面,裡面其實都好大好多位,環境企理,地方都好乾淨,「冬菇亭」嚟講,都幾唔錯,如果大熱天,就更要坐入面涼吓冷氣啦。
其實,以佢嘅地理位置,擺明做埋啲單車客,除咗食住單車徑啲線之外,鋪外好多空位擺車,方便睇住架車,無鎖都唔怕被人偷。故此,店家都將個名加個「驛站」二字,喺幾貼切嘅。
餐牌就一大本,不過,下午茶時段嚟,就集中呢個時段有咩可以叫,除下午茶餐,仲有啲全日餐、西式快餐、炒粉麵餐。而早於9月第一次嚟,啲嘢食麻麻,之後,11月再嚟,俾多次機會佢,都一樣喺麻麻,所以,嚟攤抖吓就無妨,就唔好諗會食到咩好嘢喇。
bowl三文治餐 $28
第一次嚟就試試佢啲三文治餐,因為都幾抵食,雙拼先喺28蚊,烘底加$3,小弟就揀咗鹹牛肉搭煙肉,再配杯熱奶茶。因為此刻客人唔多,所以,落單無耐就送到。
份三文治睇落好似好少料,打開睇睇,唔單鹹牛肉得薄薄一朕,煙肉都喺兩片仔,仲煎到幾燶吓,但至少唔喺啲大部份肥膏嘅劣貨。佢切開後將中間位置向外擺,變咗睇落多少少,實際你都見,餡料唔多,呢個完全喺掩眼法,哈哈!味道就不過不失咁啦,唔會有咩驚喜。
通常,晌茶記飲熱奶茶真喺無點衰,但凡事有例外,今回嘅奶茶,茶底好一般,無乜茶味咁,好似晌屋企用啲紅茶茶包沖咁樣,而且,太多奶喇!你話難飲咩,又唔算,只喺唔多理想。
bowl鮮油菠蘿包餐 $25
第二次嚟就打算食得輕怡啲,因為踩車途中,晌上水已經食咗啲豆腐花同小食,唔喺太肚餓,加上今晚會早食飯,所以,簡簡單單就嗌個菠蘿包墊墊肚。
送到嚟,個包已經唔大個,不過,睇見突出嚟片鮮牛油就更加有啲心中不妙嘅不詳預感,果然,啲鮮牛油得好少,仲要已經溶晒,無咗食菠蘿油一口咬落啲牛油嗰吓神髓。至於個包本身,都還可以嘅,因為翻焗過嚟,面層都有啲脆口。
都喺俾多次機會佢,餐飲再叫杯奶茶試試,好可惜,都喺同一水準,即喺上次唔喺失手,真喺沖成咁,茶底未夠幽香,落奶偏多。
bowl生炸雞脾餐 $37
不過,都要中肯少少講句嘅,老友就甚長情,次次都食炸脾配港式沙律。睇到隻炸脾真喺一啲都唔失禮,炸得金香,又夠大隻,老友仲話咬落皮見肉香,唔算好油膩,而啲沙律就食份懷舊味道。
前後試過兩次,應該就唔會有第三次,當然,有時一大棚人出嚟踩單車,都會就番大圍嘅選擇,到時就會醒目揀炸脾啦。

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$28

餐廳資料:
富記驛站 Fu Kee
地址:大埔寶湖道28號廣福商場地下廣福街市CFS1-4號檔
電話:9690 9911

沒有留言:

發佈留言