2022年11月25日星期五

八方雲集鍋貼水餃專門店 Bafang Dumpling:今餐又「餃」掂

平常去宅渡假都喺晌酒店,包一餐或兩餐,但今次入到嚟東涌,仲要喺鳳凰山山腳下村落中嘅民宿「城市綠洲」,唔包食,所以,早晚兩餐都要自己搞掂。雖然,可以借用民宿廚房,但得我哋兩公婆,就費事搞,故此一早已打算食埋晚餐先入民宿。而最近民宿就喺「滿東邨」,完全喺好隨意搵咗「八方雲集」。
話隨意,其實都有少少偏向,皆因鍋貼、餃子都喺老婆鍾意嘅菜式,投其所好,就變得順理成章,況且,我哋都好耐未食過「八方雲集」啦。對正入口,喺收銀處同廚房,而入到去,堂食嘅地方都幾大,仲好闊落吓,光猛企理。
晌收銀旁,就一大塊食物牌列晒所有煎式,由鍋貼、水餃、湯品、台式麵、台式美食,到各式各樣台式飲品。當然,唔少得鍋貼套餐、水餃套餐、雙拼套餐等等,定價親民。
落好單,等嗌號碼,之後,自己出廚房櫃面攞。見櫃面前擺咗張枱,有唔少外賣單。
而枱上備有簡單嘅調味料,以及即棄餐具,自由取用。
bowl韭菜水餃餐(4號餐) $42
老婆一向都幾鍾意食水餃,所以就揀咗款水餃餐,韭菜亦喺佢「飛弗」,毫無懸念就喺呢款。一客有10隻,隻隻大粒又飽滿,確喺好夠份量,皮薄煙韌有咬口,而韭菜都刴得細碎,食落又夠晒菜汁,沾少少醋,食味更佳!另外,仲包湯品或$17元以下飲品 ,老婆想飲啲熱嘢,就揀咗杯茉香綠茶,唔算話有咩驚喜,但確喺幾幽香。
bowl麵線套餐(10號餐) $47
小弟多心少少,就揀款雙拼套餐:麵線搭鍋貼(或水餃),前者可以選台灣麵線或肉羹麵線 ,後者就可以任揀一款口味,再包一杯珍珠奶茶,轉配正價$16以上飲品或湯品補番差價就可以喇,所以,彈性都幾大。
麵線要咗台灣麵線,其實碗麵線都幾大兜吓,有唔少大腸同肉丸,啲大腸沖洗得乾淨,唔會一陣陣豬臊味,咬落亦唔覺好肥,湯頭幾香濃,口感又唔會好稀,伴以芫荽,又混有少少木耳絲,而麵線入口好滑溜,的確不俗,最怕啲麵線煮到好軟爛。
既然老婆揀咗水餃,咁我就當然選鍋貼啦,一客6隻,隻隻包成長條型,口味方面就揀招牌口味,即喺椰菜搭豬肉。鍋貼煎得啱啱好,唔會過燶,底下焦香脆卜卜,入口熱焫焫,裡面嘅豬肉做得好鬆化,富肉汁。
一向都幾好珍珠奶茶,所以,就唔需要轉款。雖然喺跟餐,但奶茶大大杯,茶味比預期中好喎,香得嚟唔會覺得好單薄,加上唔太甜,又唔太凍,更加啱飲,而珍珠亦唔錯,煙煙韌韌,最怕煮得過腍嘅珍珠,難食兼黐埋一嚿嚿!
唔使一嚿,兩個人食到飽飽,真喺比去茶記抵。跟住摸黑入民宿,加上落毛毛雨,但都不減我哋遊樂嘅興致!

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$40

餐廳資料:
八方雲集鍋貼水餃專門店 Bafang Dumpling
地址:東涌滿東邨滿樂坊地下G07號舖
電話:2609 0938

沒有留言:

發佈留言