2022年11月25日星期五

RIVA 灣 Bar & Grill:轉個靚「灣」食好嘢

雖然,近排啲出入境防疫要求放鬆咗,但短期內都未有計劃出門,而依幾年無得出遠門,都積累咗唔少假,所以,得閒就揀平日放吓假,攤抖吓之餘,兩公婆搞吓宅渡假或本地遊。今次就先入咗馬灣玩,早上就由沙灘廣場起步,行經青馬橋底,再上大嶺頭,落大排咀碼頭,再返回沙灘廣場食晏。一早已心儀「RIVA 灣 Bar & Grill」,喺朋友推介,貪佢望住大橋景。
先介紹環境,因為,呢度啲餐廳,環境喺賣點。講講室內,因為一連幾個鋪位,所以,地方都幾大,而且,以唔同嘅裝飾同枱櫈作為分區,好明顯,一眼就睇得出,各區域亦各有特點。咁叫得酒吧,吧位就梗喺唔少得啦。
另外,餐廳尾有個凹位,放咗張8人枱,雖未叫得做廂房,因為喺開放式,至少都自成一角。
依家天氣好,又涼涼哋,室外位就變得搶手,就晌鋪面對出,就有幾組。對出大海、青馬大橋,夠晒有渡假感,踏一步就喺沙灘,店家仲專登擺咗好多沙灘玩具,所以,好啱親子家庭用餐,大人就飲飲食食,小朋友就放電。
餐牌一本過,因為喺閒日,有午市套餐提供,只賣$90,喺最實惠嘅選擇,另外,散點嘅就有前菜、小食、沙律意粉、海鮮、主菜、薄餅、三文治、亞洲精選及甜品,選擇幾多元化。飲品方面,就有紅白餐酒、汽酒、烈酒、啤酒、雞尾酒……啡茶、汽水等。
bowl洋蔥豬扒配白飯 $90
賣相就平平無奇,如一般西餐廳所見嘅煎豬扒飯,而且,佢唔喺做個洋蔥汁,而喺加上大量炒紫洋蔥,所以,比做汁會爽身少少。講到件豬扒,煎得香口,最正喺意外地好鬆化,軟腍得好輕易就切得開。順帶講講,淋晌沙律菜嘅黑醋,好醇香,唔嗆喉。
bowl沙威瑪烤羊肉三文治 $90
有羊肉就揀羊肉菜式啦,因為唔喺咁經常會有,尤其午餐添。初時睇「沙威瑪」以為喺啲醬汁之類,再上網查查,原來喺「卡巴」嘅變奏,源於中東,所以嚟到都幾「卡巴」樣。餅皮好軟熟,捲住好多羊肉條,羶香軟腍,仲夾有蕃茄粒、酸青瓜片、薯條,一客兩大件,所以,甚飽肚。
bowl鮮奶咖啡 +$10、熱檸水
始終唔喺咖啡店,所以,揀鮮奶咖啡都喺有少少風險,不過,晌如此寫意環境,真喺好想襯杯意式咖啡。睇外觀,都知喺自動咖啡機沖,幸好啲豆都應該喺靚豆,入口醇和,帶點果仁嘅香氣。老婆照舊揀熱檸水,因為今餐佢比平常食多咗肉,搵杯檸水清新吓。
bowl心太軟配雪糕 $88
午餐就無包甜品,而散點餐牌中有一道「黎巴嫩焗脆皮芝士」,本來都好想試吓,但可惜侍應話今日未有供應,問我哋不如試試心太軟,都好有水準架,故此,最後,就來一道心太軟作結。真喺做得唔錯,先講賣相,個心太軟比一般常見嘅大,而且,夠晒流心,朱古力味好濃郁;個桃味雪糕球唔止墊咗片焗蘋果片,仲加咗片金箔,真喺變得貴氣晒!
啲服務好到位,侍應又好有禮,食飽飽,再坐吓,吹吹海風,欣賞吓靚景,讓我哋有個稱心午餐時光。之後,繼續餘下行程,到訪埋馬灣公園、古蹟館、芳園書室、石仔灣碼頭、海魚養殖魚排……等等,晚上,再到東涌一家民宿住返晚。

個人評分
味道:8/10
環境:9/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$153

餐廳資料:
RIVA 灣 Bar & Grill
地址:馬灣珀麗路8號珀麗灣沙灘廣場1樓1-3號舖
電話:2669 8388

沒有留言:

發佈留言