2022年11月20日星期日

新泰國廚房 New Maung Thai Food:未復常「泰」

之前晌「屏麗徑」試過間泰國小店,今次完咗聚會,又到搵食時間,今次試另一家泰國小店「新泰國廚房」,不過對好多區外客嚟講,佢嘅位置都幾偏,睇住地址亦好易行過籠,而呢間泰國小館,喺葵涌老友嘅在地推介,紮根於此好多年,睇鋪面嘅招牌都曬到甩晒色。
店內裝修比較平實,無話有啲咩泰國元素,牆上貼滿食物照,掛咗個細電視晌餐廳尾,唔睇餐牌,同本地啲茶記無咩分別。只喺略嫌啲椅背較淺,唔喺太好坐,不過,我哋都喺食餐晏仔,無諗住打躉,唔會坐好耐,都無乜所謂。
午市嘅餐牌,有兩大頁紙,分別印晒小食類、飯品、湯粉及飲品,選擇非常多,定價亦相宜。最得意喺菜名,無論小食定主食,都加有泰式二字。
門口有啲外賣單張拎,攞張睇睇,順便貼埋出嚟俾大家參考,到晚市就會有更多選擇。友人話雖然疫情減退好多,但呢度以前午餐時段,湯品及沙律喺任食,此刻呢個安排仍未復常。
bowl泰式香葉豬肉碎飯+荷包蛋 $52
老友讚其香葉豬肉碎飯正,所以,翻兜再試,的確,睇到啲豬肉碎搵咗好多香葉去炒,隔個位聞都聞到好香,而且,啲肉碎唔好多肥肉,亦唔會太過碎濕濕,加埋篤穿隻蛋黃,撈飯食真喺唔錯。
bowl泰式海鮮清湯湯粉 $48
老婆選清湯,但嚟錯咗個冬陰功湯,店員知道落錯,唔介意更換,咁我都OK嘅,咁我同老婆就對調嚟食。個冬陰功唔喺話好深色嗰隻,辣度相對溫和,帶微微酸同少少香料味,飲落幾醒胃,海鮮料有啲蜆肉、魷魚同鮮蝦,質素唔錯,金邊粉即喺幼身嘅河粉,口感滑溜,份量又十足。
bowl泰式菠蘿炒飯 $50
小弟本身就揀炒飯,因湯粉嘅問題,就轉咗俾老婆食,不過,我都幫佢食咗小半碟,因為着實份量唔少。啲飯炒得夠乾身,飯粒分明,除咗有唔少菠蘿,仲有好多雜菜粒、蛋碎,仲加咗啲肉鬆,混埋一齊,食味真喺唔錯,無肉對老婆嚟講仲啱佢口味,而且,無話炒到油淋淋添。
bowl泰式奶茶
平時多數晌茶記,先會揀奶茶,不過,見餐牌有款泰式奶茶,亦想試試。對比茶記,泰式似乎落奶比較多啲,茶底亦無咁濃,明顯跟港式幾唔同吓。
bowl泰式咖啡
呢個唔晌餐牌中,餐牌只會寫住凍咖啡,即喺比較港式,喺啲同鄉、熟客先識叫。不過,咪睇佢色澤比較深就以為好濃,其實咖啡味唔重,兼少少偏甜。好唔好飲就好睇個人口味喇!
同枱仲有其他人選唔同嘅菜式,無影相就費事寫,不過,聽佢哋嘅評語都屬於唔錯嘅水準。服務方面,除落錯個清湯湯粉外,位阿姐都幾好禮貌。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$50

餐廳資料:
新泰國廚房 New Maung Thai Food
地址:葵涌打磚坪街1-25號寶星中心C座地下1號舖
電話:6709 2369

沒有留言:

發佈留言