2021年8月1日星期日

金港冰室:心有不「金」

今餐真喺有啲求其,完咗聚會,落返近葵興搵食,沿葵興道行,遇上「金港冰室」就中咗入去,其實,一來都鍾意幫襯冰室,向來都平靚正嘛,二來睇落間鋪幾新淨,又有出爐麵包賣,故都有心支持下啲本土小店。
裡面嘅環境都OK嘅,兩邊喺卡位,中間就有少少 二人枱,算喺乾淨企理,卡位加高咗啲白膠板,所以,啲客就好醒目,揀晒兩邊卡位坐,除咗闊落啲之外,彼此嘅距離又隔開啲。
調味料放晌枱,而餐具就放晒晌枱邊嘅抽櫃度,但依家嘅常態,為安全起見,就一定叫阿姐俾多杯熱水嚟消毒一下啲餐具。
枱邊牆上就貼咗特餐、鐵板套餐出嚟,而另外仲提供午餐,包湯、包嘢飲,定價$48 / $50,都喺一般茶記價位。都研究咗好耐,老婆先搵到啱食,大家最後都喺揀午餐。
埋單時晌收銀處見有外賣單張攞,所以,掃瞄貼埋出嚟俾大家參考。
bowl節瓜煲豬骨
呢個喺是日例湯,味道就無咩驚喜架喇,平平穩穩咁啦,至少唔會「淡茂茂」,飲落都夠火喉,都收貨啦。
bowl蝦醬豆卜蒸腩片飯 $48
蝦醬蒸豬肉喺好惹味嘅菜式,而呢一道蒸腩片,啲腩片果然堅肥,真喺7分肥3分瘦,比小弟預期中肥,喺啲肥肉部份做得一般,因為咬落去都仍然好「肥膏」,無話蒸一蒸逼出啲肥油,但配上鹹蝦醬都勉強OK。
bowl鮮菌滑蛋蝦仁飯 $48
鮮菌就罐頭貨,而滑蛋部份就比較「水」啲,個人就覺得似煲咗個粟米湯再打啲蛋花咁,唔喺期望中嘅炒滑蛋,大部份就好似個茨汁而已,至於啲蝦仁一般般,至少都唔會太細隻,都有點蝦鮮味,爽口度麻麻哋。
bowl熱鴛鴦、熱杏霜
老婆今鋪唔飲熱檸水,改試熱杏霜,佢就話夠杏仁香,但有少少偏甜;小弟嘅熱奶茶就無啦啦變咗鴛鴦,飲咗啖先發覺,咁我都唔抗拒嘅,只喺平常就甚少飲,為免嘥咗,照飲如是,而對鴛鴦嘅評價,雜,無咗個性。
今餐,可以講揀錯晒選項,亦嚟錯杯餐飲,所以,大家都食得唔太稱心,加上招呼真喺唔上心,又唔多禮貌,絕對喺唔會有下次。

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$48

餐廳資料:
金港冰室
葵涌葵涌道1015-1017號昌年大廈地下A號舖
2393 6119

沒有留言:

發佈留言