2021年8月18日星期三

Food Garden ETC:「花園」餐廳

小弟細個嘅年代,上「花園餐廳」食豉油西餐,算喺高級架喇,但時代變遷,我見「花園餐廳」仲健在,亦有好幾家分店,不過,對好多人嚟講,尤其年輕一輩,都唔喺咩特別嘢,當佢喺高級少少嘅茶記。今晚又過嚟潮店集中地嘅D2 Place搵食,不過,呢一家「花園」餐廳就絕唔喺講緊上述嗰間,而喺環境裝潢得仿如小花園嘅「Food Garden ETC 」,賣嘅食物亦高一個層次。
由門面到室內,都用上富叢林氣息嘅牆紙,餐廳內亦放有不少盆栽,都頗有晌個小「花園」用餐嘅感覺。如果,天花再掛啲盆栽,或砌啲假花、假草,就更富大自然感。
整體環境都幾闊落,配以木枱皮椅,加上柔和嘅燈效,讓人心情輕易放鬆。再者,我哋被安排坐近靠商場通道嘅一排位,而餐廳位處通道尾,行過嘅人極少,但感覺就比坐入面啲位開揚,側邊又擺咗好多盆栽,感覺喺寫意好多。
餐牌好簡約,打開為一大版,一面喺食物,另一面就喺飲品。食物方面,有共享(小食)、沙律、湯品、意粉、主菜、手工薄餅及甜品。
飲品呢?都多選擇,咖啡、茶品、梳打特飲、汽水、手工啤、餐酒、烈酒。叫做麻雀雖小,五臟俱全。唯可惜只有散點,無啲套餐組合。
bowl煎銀雪魚柳配海鹽焗雜椒 $268
老婆非常喜歡食銀雪魚,尤其喺日式嘅西京燒,簡直喺鐵粉,反而,西式煮法佢就少食,今次見到主菜類中有銀雪魚,當然被「欽點」咗啦。件銀雪魚厚切大大件,再加上鹽焗荷蘭彩椒,色彩斑斕好睇。
啲銀雪魚好嫩滑,極富油香,外皮又非常脆口,沾上自家製嘅他他醬,魚味更鮮、更突出。而啲彩椒口感較本地嘅腍身、多汁、清甜,此外,仲有啲秋葵、扒蕃茄、沙律菜,淋上濃厚嘅黑醋,真喺用料無欺場。
bowl松露醬雜菌芝士手工薄餅 $128
餐牌標示為手工薄餅,喺我哋揀嚟試試嘅原因之一,約10吋大細,都幾大份吓。睇餅面,鋪滿好多雜菌,而且擺得平均,唔會聚埋一邊,而且,芝士亦落得無手緊,所以焗到個面面金黃,睇到點點黑點,就知松露醬亦落得夠狼,其實,送到嚟都聞到陣陣松露香。
拎起一件,即時拉起絲絲芝士,喺誘惑嘅表徵,餅底屬薄批,但口感又未到「餅乾底」,不過,都帶少少脆口,批身軟熟;芝士軟綿綿又香,配合埋啲松露醬,真喺無加雜菌,就咁淨食都覺得正呀!兩個人食一份薄餅,都可講啱啱好。
bowl精選蛋糕 $38
其實食完個薄餅都幾包吓,不過,有少少意猶未盡,追加多一客甜品,最平喺精選蛋糕,有美國芝士餅或意大利芝士餅可揀,揀咗後者睇睇師傅手勢。單睇外表似模似樣,餅面灑滿唂咕粉,入口陣朱古力味好濃,帶點甘苦,下面嘅馬卡風芝士打得柔滑,但有別傳統,無用手指餅之餘,只以薄薄一層海綿蛋糕做底,更喺無酒味版本,小弟就較喜歡有酒嘅版本啫!
雖然只喺試咗店家兩個主食及一客甜品,幾樣嘢都甚有質素,服務又幾熨貼,兩位較年輕嘅侍應,亦好有禮貌,食完又唔會催你走,所以,用餐都好寫意。

個人評分
味道:9 /10
環境:8 /10
服務:8 /10
抵食:8 /10
平均每人消費:HK$245

餐廳資料:
Food Garden ETC
荔枝角長義街9號D2 Place一期3樓303-304號舖
2868 9155

沒有留言:

發佈留言