2021年8月25日星期三

黑蒜 Black Garlic:健康「蒜」術題

偶然睇到相熟食友對「黑蒜」嘅食評,主打健康、有營嘅便當,都幾感興趣。店家只做外賣生意,無任何堂食座位,甚至可立食嘅地方都無,星期六、日亦休息,明顯喺做附近寫字樓嘅白領生意,尤其OL,就更講求健康,目標明確,客路亦不愁問題。
店內裝修簡約,木系裝潢,光亮親和,如絕大多數外賣店般,近門口喺落單及收銀處,跟住就取食物,一路咁順入去。
而另一邊有個開放式凍櫃,擺咗好幾款飲品,都喺比較相對健康凍飲,不過,店家亦有提供唔同嘅意式咖啡。
基本上,包裝時都會俾埋紙巾及餐具,如果需要額外嘅,晌收銀位前有得拎,不過,可以嘅話,就盡量環保啲,走餐具。
起錶消費喺$68,1款主菜+1款蔬菜+雜穀飯,配樽裝飲品或咖啡就需額外加錢。追求健康條數唔使咁複雜,1+1+1就等於一份有營健康便當。
不過,較多人會揀嘅喺另一款「全包」套餐,主菜5選1(有魚、有肉、有素),再配上雜穀飯、有機蔬菜、住家湯或精選飲品,定價$80(揀M1就需要加多$10)。亦可以額外再加錢加餸,加錢轉咖啡。
雖然顧客多,但流程都快,印有店家名字「黑蒜」大紙袋,袋穩所有食物,而飲品更加有穩定紙架托住,絕對唔會搖瀉或打翻。飯盒亦採用紙造,較為環保啲。
bowlM1 黑蒜清湯牛肋條 $90
小弟都算喺偏好紅肉,所以,揀咗牛肋條,唔好睇少個飯盒,其實份量都幾多,牛肋條亦唔少。啲牛肋條果然有質素,炆得好入味,陣陣蒜香,而肉質極之鬆化,有啲汁底,撈飯一流;額外加$18要兩粒巨型咖喱魚蛋,喺食友超推介嘅,一食就知唔喺啲平價貨色,好彈牙,咖喱香得嚟有點點辣勁;雜穀飯本身已喺好健康,加埋飯素,更加有「營」有款。
bowlM5 越式濃茄燴雞髀菇烤麩 $80
揀俾老婆就一定喺呢一款素食菜式,因為佢喺偏素素食者,紅肉極少食,白肉、魚類都OK,故此,整多兩粒魚蛋俾佢嘆。啲雞髀菇幾唔錯喎,爽爽哋口,帶濃郁茄香,又有少少香料味,烤麩軟綿綿,又索滿汁,整體感覺幾唔錯。
bowl無糖豆漿、紫荊奶茶
套餐所包嘅精選飲品喺豆漿、無糖豆漿或紫荊奶茶,我哋揀咗後兩者。因為無糖關係,甜度確喺好低,然而豆味就幾濃郁;紫荊奶茶究竟同紫荊花有無關係,當時無為意個名,因為店員話有豆漿或奶茶可以揀,所以,就無特別問,事後上網搵搵,又真喺搵到有種紫荊茶葉,之但喺,飲落又無話有種花香味,不過,杯奶茶本身就沖得幾香濃,入口順滑。
中環、金鐘搵食一向都相對高,加上想食啲健康嘢,就更要多付出少少,不過,近年好多人都晌飲食方面對健康都有所追求,都唔介意俾多少少,始終,食落肚嘅都喺算自己嘅,付得起錢就要對自己好啲嘛。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$100

餐廳資料:
黑蒜 Black Garlic
金鐘皇后大道東1號太古廣場三座B3樓6號舖
2368 9102

沒有留言:

發佈留言