2021年7月31日星期六

霹靂南洋 Restoran Perak:「霹」靜小飯局

馬來西亞,前後去過兩次,第一次短玩5日,只去檳城同吉隆坡,而第二次同朋友去玩長9日,去咗檳城、浮羅交怡、吉隆坡同馬六甲,非常盡興,對大馬印象非常好。由於疫情關係,友人喺好慬慎嘅人,香港唔清零佢都唔出嚟飯聚,卒之等到呢日,就專登約出嚟食馬拉菜,選址「霹靂南洋」,一來未試過,二來位置最就到大家方便。
一出電梯就喺餐廳,基本上就無乜門面,而入到餐廳,最搶眼該喺個馬來風嘅「大牌檔」。大大隻字「霹靂南洋」,有機會我都想去吓怡保(隸屬霹靂洲)。
再環顧一吓個餐廳環境,地方唔大,但裝修喺幾有大馬風情,尤其晌檳城好出名嘅壁畫,都晌度「重遇」番。不過,絕大部份櫈都無得挨,朋友就坐得唔喺太舒服。
餐具就簡簡單單插晌枱面嘅木「筷子筒」,有羹有筷子!櫈下有空間可以擺袋、擺雜物。
巨型大餐牌,個設計好有復古風,背面喺各式散點嘅菜式,包括肉骨茶系列、風味小食、地道小菜……等等。
此外,仲有一個餐牌,喺午市套餐嚟,共有9款選擇($58-$78),包基本飲品,亦可加錢升級,以及加錢追加風味小食。
bowl小食拼盤 $78
如果揀3份午餐,大家就覺得太多澱粉質嘢,所,嗌兩個午餐,再加一客小食拼盤,可以試到多啲嘢食。而拼盤包括有參巴辣雞串、咖喱豬皮魚蛋、酸辣鳳爪、炸春卷咖喱角、凍蕃茄秋葵,各以小碗、小碟盛載,都夠大堆頭。
bowl參巴辣雞串
5款小食中,以辣雞串最有特色,亦喺最好食,參巴醬鹹香惹味,辣辣哋又唔嗆喉,啲雞肉又夠滑,好食。
bowl咖喱豬皮魚蛋
咖喱嘢睇落幾靚仔,似模似樣,食落就唔喺有咩太大特別,味道、質感都OK嘅,喺幾辣吓啫。
bowl酸辣鳳爪
小弟就唔知馬拉有無呢樣小食,望上去都喺感覺泰式啲。都唔好理,好食就OK,啲鳳爪去晒骨,入口酸爽脆口,辣度啱啱好。
bowl炸春卷咖喱角
好老實,呢樣真喺好港式,其實,佢哋散點嘅小食中不乏特色馬拉嘢,真唔知點解會擺呢兩樣嘢入拼盤中。味道呢?不過不失!
bowl凍蕃茄秋葵
算喺簡簡單單嘅涼拌冷盤,只喺將冰鎮好嘅蕃茄同秋葵,加點醬油而已,食落冰涼清爽,除此之外,就唔太知食材本身有咩過人之處喇。
bowl怡保芽菜雞飯 $68
怡保芽菜喺有特色嘅食材,外形肥嘟嘟,又較為短身,所以,就專登點呢一客雞飯,而飯品並配上油飯及雞湯,佐以薑蓉、辣醬、黑醬油。不過,啲芽菜睇落短身,但唔算好肥大,入口都爽脆嘅;啲雞肉好滑溜,皮下脂肪又少喎,最愛沾上薑蓉或黑醬油食;油飯唔算好夠油香,最大問題喺比較爛,反而個雞湯正,清香不濁。
bowl老巴剎肉骨茶 $68
到訪新加坡或馬來西亞,都會品嚐一吓肉骨茶,過吓口癮。呢度嘅肉骨茶以瓦煲上,堆上大大件排骨,仲有豬腸同豆卜,配上白飯,佐以辣椒醬油、蒜蓉、油炸鬼,寧舍有風味。啲排骨肉質好鬆化,帶有葯材香,但唔會太嗆,豆卜索晒汁幾好食,但豬腸就真喺堅肥。搵啲黑醬油撈飯,其實都好好食架。
bowl話梅桔仔冰 +$8
餐飲就推薦加錢轉桔仔冰,一來有特色啦,二來外面熱到死,桔仔冰飲落就特別爽,桔味好酸香,仲加咗粒話梅,陣陣話梅嘅香味,兩者混埋一齊非常有化學反應。
周六嘅午市唔喺好滿,店員亦任我哋坐,無催埋單,但因為座位唔太舒服,所以,我哋食完都唔喺坐好耐就走。綜觀今日餐飯,小食拼盤就一般般,唔喺差嘅,但就無乜亮點,兩個主食就好壞參半,最好喺杯話梅桔仔冰,哈哈!

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$80

餐廳資料:
霹靂南洋 Restoran Perak
旺角彌敦道575號Ladder Dundas5樓
6971 7738

沒有留言:

發佈留言