2021年8月14日星期六

良日雞蛋糕專門店 onefineday:閒情「日」致下午茶

上次同個死佬晌佐敦食完越南粉,大家講開食,又知我咩都鍾意試吓,就介紹我晌佢屋企附近有家新開主打賣雞蛋糕嘅專門店,我話雞蛋糕有咩特別呀,好多港式麵包鋪都有,佢話唔喺嗰啲呀,喺韓式嗰啲呀,大大件,中間夾咗唔同餡料,新鮮即點即做,聽起嚟又幾吸引。唯一喺唔多近地鐵站,卒之等到今日去開睇戲,真喺有啲閒情逸致,就順道拜訪一下。果然位置有少少「隱世」,其實,只喺遠少少,識路嘅10分鐘內都行到去,店面一派和風木系,有種小清新風格。
款式方面,一共有5款雞蛋糕:原味(雞蛋)、芋泥麻糬、雙重芝士蛋、香蕉朱古力及芝士煙肉蛋,定價$13-$20,都唔算貴喎。此外,仲兼營吓啲雞蛋仔同多款特色小食,一旁嘅雪櫃仲提供多款凍飲。雞蛋糕不停製作,故此,晌門外已聞到陣陣雞蛋香味!
雖然小店一間,但個包裝盒都見到啲心思,兩邊有少少透氣位,唔會因倒汗水整濕個雞蛋糕,而且,店員會晌盒邊根據蛋糕嘅位置寫上蛋糕口味,因為除香蕉朱古力喺深啡色之外,全部外觀都一模一樣。
bowl原味(雞蛋)口味 $13
雖然叫原味,但唔喺得個蛋糕,裡面有成隻蛋,一陣切開你就知,每個雞蛋糕大概喺一個成人手掌般呎吋。我見有啲人寫蛋黃有流心嘅效果,我呢個就無喇,但整體有好香蛋味,蛋糕好軟綿,大大隻蛋黃,好綿密。
bowl芝士煙肉蛋口味 $19
試完原味,再嚟試試個鹹味,今次呢個做得真喺一流,見到蛋黃有流心嘅效果,配合埋芝士同煙肉,可以講喺完美組合,集鹹鮮香於一身,咪睇佢手掌大小,食完一個都有少少飽肚感。
bowl香蕉朱古力口味 $20
甜品中,香蕉配朱古力一向都好夾,所以,對呢一款口味喺有期望,實際上,亦無失望,半溶嘅朱古力,夾着香甜嘅香蕉肉,真喺好食,而一身深啡色嘅雞蛋糕明顯加入埋朱古力粉去做,自然更有朱古力香。
原味、鹹嘅、甜嘅都試勻,可以講各具特色,但整體而言,都好對辦。所以話呢,就算一件簡單嘅雞蛋糕,只要肯花啲心思,一樣製作出好嘅出品。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$17

餐廳資料:
良日雞蛋糕專門店 onefineday
葵涌榮芳路65號美豐大廈地下11號舖
6406 8162

沒有留言:

發佈留言