2021年8月20日星期五

Yo Roll:席「卷」全城

近呢大半年,成日聽到呢一句:「睇咗當去咗」,或者喺「食咗當去咗」。由於疫情持續,又反反覆覆,各位都收緊入境防疫措施,就算好似依家有啲國家全開放,但返番香港都要隔離,出門旅行都似乎遙遙無期。小弟去過關西、九洲、北海道,但就未去過東京,今晚嚟「Yo Roll」就當去咗新宿嘅歌舞妓町,哈哈!
「Yo Roll」個門面好搶眼,因為仿照歌舞妓町嘅牌坊嚟做,紅色招牌喺咁閃,遠遠都見到。企晌門口打打卡,應該可以呃到吓人,以為晌新宿啲壽司外賣店。睇到側旁掛住個牌「德島縣產米使用」,自然對出品更有期望。
雖然喺外賣店咋,但食物款式非常之多,鋪面上嘅電視屏幕就顯示出各款產品,有相片作參考,唔介意企定定慢慢睇。食物大類分為刺身、手卷、丼定食及卷物,有平有貴,豐儉由人。
嘢食食過先知得唔得,但包裝盒就睇得出唔喺啲平價軟膠貨色,摸上手比較硬淨,所以,啲壽司卷拎到返屋企都仲好穩陣,唔會走晒位。啲米除咗用德島產之外,仲早已加入赤醋做調味,更好食之餘,色澤帶啡,外觀卻好光亮。
bowl櫻花卷 $48
呢個卷物喺全素,最啱我老婆,裡面有薑片、白蘿蔔、紅蘿蔔、沙律菜、紫蘇葉,所以,食起嚟有微微辣勁,而紫蘇嘅味好突出,喜歡嘅人就會覺得好幽香,否則,就會覺得太濃、太霸道。而飯粒捲得實淨,但唔會好死實,一口一件就啱啱好。
bowl武士卷 $68
佢哋嘅卷物每份都喺8件,仲擺得斜斜哋,好靚仔,而呢款口味就夾有蔥拖羅、紫蘇葉、黃蘿蔔、芝麻。俾到拖羅級數,自然睇高一線,入口有點魚油香,好綿滑,雖然有加紫蘇葉,但就唔會好搶,加咗嘅黃蘿蔔,增加咗份爽脆口感,所以,整體而言,口感幾有層次。
bowl忍者卷 $78
3款卷物中,呢個「忍者」就最吸精,因為表面唧咗大量黑松露蛋黃醬,仲加埋啲黑魚籽做裝飾,賣相分搶到盡,而裡面主要喺有牛油果同軟殼蟹卷,又喺兩款老婆嘅水食材。單睇整個組合,已經無得輸,入口有脆脆哋嘅軟殼蟹卷,加上腍滑嘅牛油果,口感相當有層次,配合埋個醬,味道非常豐富。題外話,武士卷嘅英譯,店家用「Samurai Roll」,但忍者卷又一樣用「Samurai Roll」,其實喺咪用「Ninja Roll」啱啲呢?
今晚所試嘅3款卷物都各有特色,如果,卷物癮起,不妨簡單嘅買盒返屋企細味。其實,都唔喺第一次幫襯呢種外賣店,從飲食雜誌都見都有不少呢類主打卷物嘅小店,只要食物做得好,一樣有發圍嘅機會,做到席捲全城。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$97

餐廳資料:
Yo Roll
尖沙咀東部科學館道14號新文華中心地下62號舖
9327 6462

沒有留言:

發佈留言