2021年8月4日星期三

點一龍 Dim Sum Bar:「龍」重登場

攞到消費券,我哋兩公婆未急住用,不過,心裡都有啲物品想買。此外,有啲家品、家電都打算到期更換,所以,出咗嚟荃灣走一轉。除咗過嚟荃灣方便之外(我哋搭屯馬線一個站就到),依家晌荃灣西站連住幾個大型商場,一次過可以行晒,睇吓有咩合適商品,又格吓價。老婆話之前幾次出街食飯都食西式,今晚想食啲中菜,網上搜尋吓,晌如心廣場一期嘅「點一龍」就最好不過,一來喺中菜,二來又有點心供應,啱晒佢。
外面突然落大雨,落到澎澎聲,但無有怕,呢幾個商場天橋駁天橋,唔使擔心滴濕身,而「點一龍」就晌商場內。踏入餐廳,裝修摩登得嚟,帶有中國風,如以紅色為主調、卡位上嘅通花屏風、如燈籠般嘅天花吊燈,當然,最搶眼莫過於入門口位嘅艷紅色「大燈籠」。
轉入去,裡面仲有好大地方,我哋被安排坐晌卡位,卡位非常闊落,而其他散位,櫈都喺用上有扶手位嘅皮椅,相信都舒服好坐。最欣賞餐廳嘅防疫,除咗明顯無用盡每吋地方,枱與枱之間擺位顯得格外開之外,更加置唔少易拉架嘅膠膜,卡位嘅屏風同樣貼上膠膜,增加防疫功效。
枱上已擺放好餐具,餐具外觀都幾別緻,外形典雅。茗茶每位收$12,如享用菊花或菊普,就會收貴多少少,另收加一服務費。
餐牌就喺枱旁嘅點菜紙,一路睇,順便一路剔。數一數,點心有成30多款,此外,仲有蒸飯、湯麵、粥品、甜點……等等。
另一面就喺一啲特色風味小菜、健康有營菜式,以及大碟頭啲嘅炒粉飯麵,定價跟一般嘅中菜館差唔多,但菜式嘅配搭就幾有心思。
bowl晶瑩海蝦餃 $39
單喺睇到蝦餃嘅外型、摺紋,已知道師傅嘅手工好紮實,外皮薄透晶瑩,微微透出蝦肉色,咬一小口,餃皮果然做得煙韌而不黏牙,而裡面填滿新鮮海蝦,蝦味濃,口感爽彈,絕對喺用料不賴,食出質素。
bowl洛神仙子素肉餃 $39
另一款素肉餃色澤艷麗如仙子,如蝦餃般同樣咁晶瑩,淡淡嘅粉紅色外皮應該喺加入咗洛神花茶嚟做,不過,就唔覺有洛神花嗰種酸味,而裡面有素肉、粟米粒、木耳……等等,口感豐富,食味清雅。
bowl金橘蒸南瓜排骨 $88
小菜方面,我哋見到呢一款蒸排骨用上金橘醬,感覺幾特別。賣相比較平實,但入口真喺有料到,排骨面面就喺自家調成嘅金橘醬,嗰份金橘香味好突出,又好清爽,配以排骨,令本身肉質好腍滑嘅排骨入口更香;此外,南瓜亦蒸得剛好,粉甜軟熟,唔會過腍,仍帶有少少爽口感。
bowl金不換海鮮炒河 $98
乾牛河相信大定食唔少,而呢一道海鮮炒河,加入金不換去炒,真喺別具風格。炒河本身炒得甘香,粉條分明,無話黏埋一炷,亦唔算好油,至少唔會食到尾一碟底都喺油;而且,河粉滲出陣陣金不換嘅香氣,味道更惹味,更具層次感,鮮蝦及魷魚亦好新鮮,整體真喺唔錯。
bowl原汁原味西瓜糕 $44
晌多款甜點中,就以呢一款西瓜糕最想一試,其實,點菜紙都有佢張相作參照。實物嚟到,又真喺堅似件西瓜咁,而綠色嘅底皮原來真喺西瓜皮嚟,紅色部份嘅西瓜糕入口西瓜味勁突出,口感喺有啲似大菜糕咁,但卻有少少沙沙嘅感覺。此外,店家仲提供梅粉,試完一小口原味,再灑少少梅粉,微微嘅酸香更吊出西瓜糕嘅清甜味。
小弟都喺第一次到訪「點一龍」,有啲點止點心咁簡單嘅感覺,加上環境寬敞,招呼都好到位,侍應望落似好年輕,但都幾有禮。而最緊要喺啲食物稱心,既有特色,又有水準!

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$180

餐廳資料:
點一龍 Dim Sum Bar
荃灣楊屋道8號如心廣場一期地下G01A號舖
2633 5099

沒有留言:

發佈留言