2021年8月21日星期六

新香冰廳餅店 Sun Heung Tea Restaurant:「新」火相傳

星期六,最佳嘅節目都喺行吓山,不過,由於天氣不穩,唔敢「吹雞」,呢一轉都喺臨時前一晚決定,死兩個試行啲新路線而已。由火炭駿洋村起步,兜個圈到黃竹洋,再一路爆上針山,最後經城門落番葵涌,今次都真喺行得幾甘。落到葵涌,到石籬一帶搵食,「新香」早前經過見到時已想試,但老婆嫌地方逼狹唔安心,今次兩個麻甩佬,咩都無所謂架。
依家好多新開嘅茶記都不時扮懷舊,但「新香」呢?唔使扮都好懷舊,因為,由外到內都睇到嗰份舊有嘅老冰室味道,好有本土茶記特色,唔單止地下嘅格仔地磚,睇睇水吧位,件件皆古董呀,有晒歷史嘅痕跡。
食物款式就簡單啲,都喺早餐、特餐、三文治餐、下午茶餐咁啦,唔會太多花巧嘢,但價位就好相宜。
另外,門口棟咗個水牌,仲有兩款簡單飯餐,睇落就似喺全日供應,連湯包飲品,都喺$36咋!快餐店買個淨碟頭飯唔要嘢飲都未必得呀。
另外,麵包喺自家製,不時出爐,晌門口就擺滿好多港式麵包、蛋糕,仲有曲奇,而啲麵包賣得好平,無餡嘅如菠蘿、豬仔都喺$3.5/個,有餡嘅如腸仔、餐蛋麵只不過$4.5/個。
bowl特餐 $36
行完山,就唔太想食飯,所以,揀咗個特餐,其實都豐富,有牛油多士配餐肉火腿煎蛋、米粉或公仔麵、基本餐飲。先嚟份多士,而餐肉火腿煎蛋喺俾齊3樣,唔喺3揀1或3揀2,多士烘得脆口,雖然餐肉唔喺「白豬仔」,但質素唔差,啲蛋亦好大隻,啲嘢真喺無欺場。
碟沙嗲牛肉湯麵一樣份量十足,睇見啲牛肉就知,唔喺三幾嚿,而且口感鬆化腍滑,個沙嗲亦推得好香濃惹味,公仔麵就應該喺大光麵之類,OK啦。
晌茶記飲奶茶喺最穩陣嘅選擇,加上呢度由老師傅坐鎮,喺穩膽之選。改凍奶茶都只喺加$2而已,老店寧舍有人情味,唔會吓吓賺盡。杯奶茶水準確喺高,茶底好芳香,茶奶比例啱啱好,好飲。
食客都以街坊客為主,跟店員有傾有講,雖然小店環境、人事依舊,但跟隨潮流,都可以用八達通、支付寶俾錢,方便到一眾街坊。真希望呢啲老冰室可以薪火相傳,一代接一代做落去。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$36

餐廳資料:
新香冰廳餅店 Sun Heung Tea Restaurant
葵涌石蔭路58號地下
2426 0255


沒有留言:

發佈留言