2021年8月17日星期二

不籽是咖啡 Not Just Coffee:「籽」日可待

呢一間「小巷」咖啡店一直有打算嚟試吓,因為,晌網上見到環境好,菜式有啲亮點,而咖啡更喺目標物,不過,油麻地區唔太喺小弟搵食嘅熱點,通常都喺有事過開呢頭,就順便搵搵食。呢日卒之出開嚟,有個波友又話出旺角買波鞋,所以,索性約埋食返餐,等小弟有個伴。
餐廳果然夠人氣,只喺平日啫,都未夠7:00pm晌門口已排滿人。由於餐廳位處小巷內,有種自成一角嘅寧靜應感,由門面,到室內,都裝修得一派文清風,加上樓底特高,簡約舒服。
餐廳採用櫃面落單,再由店員將食物送上,而餐具、清水就自助形式。
食物方面,明顯喺貴精不貴多,但都算一應俱全,有沙律、小食、主菜、漢堡、全日早餐、甜品……等等,而飲品則有花茶、咖啡、梳打……等等。
海鹽焦糖雞翼 $68
呢個屬餐廳嘅人氣小食,目測所見,超過一半人都有點,除咗口感較為特別之外,更做成單骨,較原隻方便食。雞翼本身炸得香口,卻唔油膩,表層有薄薄一層嘅焦糖,灑咗啲海鹽,所以,味道蜜香中滲點鹽味,幾得意。
龍蝦湯配牛油果大蝦稻庭烏冬 $128
呢個烏冬喺餐廳一熱賣菜式,因為又喺見到好多枱都有嗌呢一款菜式,事實上,又真喺幾有賣點,龍蝦湯以小銅壺登場,晌整體賣相上確喺加唔少分;而牛油果、大蝦都亳無手緊,落嘅份量都幾多,咁就已經加咗唔少印象分。個湯倒入碗內,已經聞到陣陣龍蝦味,老友小試一口,話確喺有料到,夠晒濃郁,而大蝦亦非常爽彈,牛油果熟透晒,腍得嚟好綿滑,稻庭烏冬唔喺浪得虛名,質感十分滑溜,整體而言,喺一道高水準嘅菜式,唯一挑剔,喺覺得「熱食」牛油果有啲唔夾。
味增蟹醬蟹籽蟹肉扁意粉 $128
喺餐牌中嘅推介菜式,亦喺小弟嘅目標菜式,因為本身都鍾意食蟹,但就甚唔鍾意拆蟹,麻煩嘛,所以,呢道菜就滿足到我嘅要求。仲有就喺加埋蟹膏、蟹籽,真喺點可以錯過,成品送到,真喺無欺場,意粉麵放有好多蟹肉、蟹籽,前者好鮮甜,後者卜卜脆,蟹膏以味噌處理過,個汁底又好掛汁,撈勻啲扁意粉一齊食,味道一流,最緊要啲扁意粉又煮得啱啱好,有咬口感。反而,我覺得木魚碎同紫菜絲唔加都仲好啲。
海鹽忌廉朱古力鮮奶 $48
老友揀咗款期間限定朱古力鮮奶,加咗一大抹忌廉,淋上少少朱古力漿,立體咗好多。入口朱古力味比預期濃,將啲忌廉攬勻,口感又幾滑,嗒落又真喺甜中帶鹹,多咗啲層次感,感覺都幾特別。
鮮奶咖啡 $38
嚟到咖啡店,飲品首選都喺咖啡,而跟食物一樣,都喺貴精不貴多。鮮奶咖啡喺小弟至愛,既欣賞咖啡師嘅拉花手藝,又細味佢哋沖泡出嚟嘅咖啡夠唔夠口感均勻。呢一杯鮮奶咖啡嘅拉花幾靚仔,線條幼細又對稱,入口好醇厚,滲出好香嘅咖啡香氣,仲帶點點果仁香味,口感又夠均勻順滑。
小弟做人好簡單,努力打工都喺想賺多個錢,賺到錢就只喺想食餐好,當然有餘有剩就再可以做多啲其他嘢。今日晌「不籽是咖啡」,無論食物,抑或飲品,老友同我都好滿意,只喺飲品方面漏咗單,等耐咗。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$205

餐廳資料:
不籽是咖啡 Not Just Coffee
油麻地彌敦道450號文豪閣地下D號舖
2322 2849

沒有留言:

發佈留言